Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:18God morgon!!
God morgon!!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:21Jag kan skriva små bokstäver 🙂
Fattar inte hur det är tänkt med dessa tangentbord. Kan man inte kan ta loss tangenterna och göra rent under borde dom ju tåla lite smörgås med ost och marmelad.
Jag kan skriva små bokstäver 🙂
Fattar inte hur det är tänkt med dessa tangentbord. Kan man inte kan ta loss tangenterna och göra rent under borde dom ju tåla lite smörgås med ost och marmelad.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:24Elin och Eva: Ni kan få låna min hund vilken tidig morgon som helst, men ni får väcka henne själva? 😉
(konstaterar att hunden glatt fortsatt att ligga och tvärsova i sovrummet trots att jag redan varit nere på nedervåningen och plockat ner tidigare hängd
Elin och Eva: Ni kan få låna min hund vilken tidig morgon som helst, men ni får väcka henne själva? 😉
(konstaterar att hunden glatt fortsatt att ligga och tvärsova i sovrummet trots att jag redan varit nere på nedervåningen och plockat ner tidigare hängd
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:29Jessie: Låter som lille taxen jag hade. Jag bar ut honom varje morgon för den där första morgonpinken men sen efter frukost var han pigg.
Edit: Vet ju inte hur stor hund du har men lånar den gärna.
Jessie: Låter som lille taxen jag hade. Jag bar ut honom varje morgon för den där första morgonpinken men sen efter frukost var han pigg.
Edit: Vet ju inte hur stor hund du har men lånar den gärna.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:30Eva: Frukost? Min fröken fnyser alltsomoftast åt frukost och intar den någon gång under dan när jag är på jobbet. *hepp!*
(men så går jag iofs upp 04:30 på förmiddagsveckorna också och det ÄR ju okristligt tidigt, även för en hund)
Eva: Frukost? Min fröken fnyser alltsomoftast åt frukost och intar den någon gång under dan när jag är på jobbet. *hepp!*
(men så går jag iofs upp 04:30 på förmiddagsveckorna också och det ÄR ju okristligt tidigt, även för en hund)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:33Hundar ska ju vara morgonpigga säger dom. Det ska ju vara en av nackdelarna med hund att man måste upp i ottan varje morgon. Själv hade jag inte det problemet, på 13 år tror jag han väckte mej max 2ggr.
Hundar ska ju vara morgonpigga säger dom. Det ska ju vara en av nackdelarna med hund att man måste upp i ottan varje morgon. Själv hade jag inte det problemet, på 13 år tror jag han väckte mej max 2ggr.
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 08:36Frukost nummer ett klar. Dags och se om Klonen lever.
Frukost nummer ett klar. Dags och se om Klonen lever.
Quote from Christina Hageman on 3 April 2010, 08:39God morgon allihopa, idag slog jag nästan rekord i att sova. Jag sover i stort sett aldrig längre än till halv sju men idag slog jag till och sov till kvart över åtta!
Idag blir det huset fullt med gäster så det kommer att bli en supertrevlig dag!
I övr
God morgon allihopa, idag slog jag nästan rekord i att sova. Jag sover i stort sett aldrig längre än till halv sju men idag slog jag till och sov till kvart över åtta!
Idag blir det huset fullt med gäster så det kommer att bli en supertrevlig dag!
I övr
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 08:40Härligt Eva att du fick till det. Du får sluta slåss med datorn sådär ;~)
Härligt Eva att du fick till det. Du får sluta slåss med datorn sådär ;~)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:41Min dator verkar inte uppskatta frukost.
Min dator verkar inte uppskatta frukost.