Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 07:57God Morgon!
Ja igår vardet fullt ös här. Jag sov i soffan någon timme, när jag komtillbaka hade jag 300(!!) olästa inlägg. På bara en timme!! Men jag var på väg i säng, så jag markerade alla som lästa.Hoppas jag inte missat något viktigt.
Bruse, har du
God Morgon!
Ja igår vardet fullt ös här. Jag sov i soffan någon timme, när jag komtillbaka hade jag 300(!!) olästa inlägg. På bara en timme!! Men jag var på väg i säng, så jag markerade alla som lästa.Hoppas jag inte missat något viktigt.
Bruse, har du
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 08:07Kan man säga, men det är en museispårväg i Malmköping, Flens kommun. Vi har ett personalhus med egna rum, gemensamt kök och vardagsrum. Det är lugnt och fridfullt här, ingen trafik som ligger och mullrar i bakgrunden, ingen stress, ingen jäkt. Alla gör si
Kan man säga, men det är en museispårväg i Malmköping, Flens kommun. Vi har ett personalhus med egna rum, gemensamt kök och vardagsrum. Det är lugnt och fridfullt här, ingen trafik som ligger och mullrar i bakgrunden, ingen stress, ingen jäkt. Alla gör si
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:10Hoj.
Fick rulla ur sängen idag, brutal träningsvärk.
Tigerbalsam innan kaffet då är det illa (#)
Hoj.
Fick rulla ur sängen idag, brutal träningsvärk.
Tigerbalsam innan kaffet då är det illa (#)
Quote from Fredric Lagerström on 4 April 2010, 08:12God morgon.
Liv var det verkligen härinne igår kväll. Ett jäkla liv! 😉
Vädret verkar bli lika kanon idag med! Jobbar gör jag idag iofs men dagen är lång och jag ska allt kunna smita ut i solen lite. (H)
God morgon.
Liv var det verkligen härinne igår kväll. Ett jäkla liv! 😉
Vädret verkar bli lika kanon idag med! Jobbar gör jag idag iofs men dagen är lång och jag ska allt kunna smita ut i solen lite. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 08:30Yvonne, det hade varit värre om du tog tigerbalsam i kaffet.
Yvonne, det hade varit värre om du tog tigerbalsam i kaffet.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:31God morgon!! Ja här måste varit fullt ös igår!! Har också grym träningsvärk idag!!
God morgon!! Ja här måste varit fullt ös igår!! Har också grym träningsvärk idag!!
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 08:32Johan, fick du träningsverk av att läsa inlägg på Funbeat? ;~)
Johan, fick du träningsverk av att läsa inlägg på Funbeat? ;~)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:34Bruse: Ha ha ha man skulle nästan kunna tro det 🙂
Bruse: Ha ha ha man skulle nästan kunna tro det 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:36God morgon, god morgon! Dags att inta morgongröten och ladda för långpass!
*noterar två möjliga fb-par efter skumläsning av nattens inlägg*
God morgon, god morgon! Dags att inta morgongröten och ladda för långpass!
*noterar två möjliga fb-par efter skumläsning av nattens inlägg*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:40Elin, nu får du berätta för oss som inte läst alla inlägg, vilka??
Elin, nu får du berätta för oss som inte läst alla inlägg, vilka??