Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Icke att förglömma Super-E!

Jag lovar att hålla mig lugn i alla fall några timmar idag, jag har en lång och svettig icke dejt med Kenny.

Du, Elin... Jag har ont i min rygg... Inte jätteont, men sådär "tröttsamt" ont (går inte att beskriva). Jag måste vara sned eller nåt. (#) Hursomhelst, jag har lite dåliga förutsättningar som det ser ut just nu, men jag lovar att pressa mig så långt det g

Det är lugnt, häng med så länge det känns bra. Vill ju inte fördärva någon helt och hållet. 🙂 Får väl se hur långt jag själv orkar efter min löparvila. 😀

Absolut, jag blev itvingad påskgodis igår så jag är lite kolhydratsladdad i alla fall. Och ska fylla på vatten nu så jag inte glömmer det sedan.

De e bra Girls! Go for it!

(såklart ska man inte idiotspringa om man har ont nånstans, lyssna på kroppen osv bla bla bla, men det vet ni)

Aadu: Blah blah blah...

;P

Jag packade ned Linnex. 😉

Jag antar att smärtstillande innan inte är en bra idé va?

Nej Jenny, i så fall får du inte följa med. Det kommer börja med en dopingkontroll. 😉

Damn. (#) 😉 Nädå. Så ont har jag inte så jag behöver det... Jag tror det försvinner när jag blir lite varm också. Jag har mest ont när jag tränat för dåligt, så det är dags att återuppta de goda vanorna nu! 😀