Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:41Ska strax ge mig iväg in till stan för att springa 24 km med TSM.Vädret ser ut somdet inte riktigt bestämt sig ännu, ska solen titta fram?
Ska strax ge mig iväg in till stan för att springa 24 km med TSM.Vädret ser ut somdet inte riktigt bestämt sig ännu, ska solen titta fram?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:50Jag har inte heller läst allt, det räckte med de senaste. Fast det är klart, det kan ju ha skrivits saker tidigare under dagen som hjälper mig att dra dessa slutsatser. Men eftersom alla är så kryptiska på egen hand och försöka halvdölja sina intentioner
Jag har inte heller läst allt, det räckte med de senaste. Fast det är klart, det kan ju ha skrivits saker tidigare under dagen som hjälper mig att dra dessa slutsatser. Men eftersom alla är så kryptiska på egen hand och försöka halvdölja sina intentioner
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:53Blir det dåligt väder, Elin, kommer du att få stå för det. Bara så du vet! (#)
😉
Blir det dåligt väder, Elin, kommer du att få stå för det. Bara så du vet! (#)
😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:53God Morgon!
God Morgon!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:54*blåser bort alla moln som eventuellt skulle kunna tänkas komma i närheten*
*blåser bort alla moln som eventuellt skulle kunna tänkas komma i närheten*
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 08:54Elin, säger man A får man säga B!
Elin, säger man A får man säga B!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 08:57A och B gällde inte igår så det gäller inte idag heller. Du vet ju redan om C och D också så. 😀
A och B gällde inte igår så det gäller inte idag heller. Du vet ju redan om C och D också så. 😀
Quote from Christina Hageman on 4 April 2010, 08:57God morgon! En kaffe har slunkit ner en andra kaffe står på tur.
La mig tidigt igår och det var värstans vilken aktivitet det varit här. Drygt 700 olästa inlägg, vilken tur att jag inte har något liv så jag hinner läsa alla 😉
God morgon! En kaffe har slunkit ner en andra kaffe står på tur.
La mig tidigt igår och det var värstans vilken aktivitet det varit här. Drygt 700 olästa inlägg, vilken tur att jag inte har något liv så jag hinner läsa alla 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 08:59Och Super-E känner viju till?
Nä, nu ska jag borsta bissarna, å dra på mig arbetskläderna och måla de där tråkiga 104-åriga fönterramarna.
Snälla, skriv inte förtielva inlägg nu!
Och Super-E känner viju till?
Nä, nu ska jag borsta bissarna, å dra på mig arbetskläderna och måla de där tråkiga 104-åriga fönterramarna.
Snälla, skriv inte förtielva inlägg nu!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 09:00Försöker läsa ikapp,, det lär ju ta halva dan.
Försöker läsa ikapp,, det lär ju ta halva dan.