Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 09:32Gott, jag ser fram emot att dra ned fler folk i ultra-långpass-träsket. 😀
Gott, jag ser fram emot att dra ned fler folk i ultra-långpass-träsket. 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 09:54God morgon! Haha, gick och la mig före er och klev upp efter er... Tur att vår katt är smart, för i natt så behövde jag inte kliva upp och öppna dörren för att släppa ut henne, det klarade hon själv UTAN att väcka mig! (t+)
Nä, ska jag kanske in till kö
God morgon! Haha, gick och la mig före er och klev upp efter er... Tur att vår katt är smart, för i natt så behövde jag inte kliva upp och öppna dörren för att släppa ut henne, det klarade hon själv UTAN att väcka mig! (t+)
Nä, ska jag kanske in till kö
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:23God morgon! Har jag sagt att jag också vill springa långpass? *fotf-n*
God morgon! Har jag sagt att jag också vill springa långpass? *fotf-n*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:25God morgon damer och herrar.
God morgon damer och herrar.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:38God morgon!
Jag vill oxå springa långpass. *halsf-n*
God morgon!
Jag vill oxå springa långpass. *halsf-n*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:53Morgon, jag känner mig (typ) bakis idag... (#)
Morgon, jag känner mig (typ) bakis idag... (#)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:55God morgon 😀 En stor kopp kaffe på det så är jag snart på gång.
God morgon 😀 En stor kopp kaffe på det så är jag snart på gång.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:57åå är det inte helt underbart att vakna frukosten är serverad med allt från hembakat bröd till fikonmarmelad, färsk frukt och kaffe:-)
idag blir det någon sorts ute aktivitet är tanken, promenad, löprunda kanske.
Var det mig ni påstod er känna eller va
åå är det inte helt underbart att vakna frukosten är serverad med allt från hembakat bröd till fikonmarmelad, färsk frukt och kaffe:-)
idag blir det någon sorts ute aktivitet är tanken, promenad, löprunda kanske.
Var det mig ni påstod er känna eller va
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:10Em: gött att vara hemma antar jag:D
Em: gött att vara hemma antar jag:D
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:11Mats: Why?
Och borta bra men hemma bäst...
Mats: Why?
Och borta bra men hemma bäst...