Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:14Vart håller du hus Emelie? Sådär vill jag också ha det 🙂
Jag har precis klivit upp här så god morgon till er alla 🙂
Ultralöpning vore verkligen något, får dock se om jag någonsin kommer upp i de distanserna då benen bråkar och stökar om jag skringer
Vart håller du hus Emelie? Sådär vill jag också ha det 🙂
Jag har precis klivit upp här så god morgon till er alla 🙂
Ultralöpning vore verkligen något, får dock se om jag någonsin kommer upp i de distanserna då benen bråkar och stökar om jag skringer
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:24frukost kanske hade varit gott.
frukost kanske hade varit gott.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:06japp gsnaka skönt att vara hemma hos mamma dock sätter de miig i arbete också så nu skall jag typ kratta gräsmattan eller va det nu va...
Anders på orust befinner jag mig för tillfället
🙂
japp gsnaka skönt att vara hemma hos mamma dock sätter de miig i arbete också så nu skall jag typ kratta gräsmattan eller va det nu va...
Anders på orust befinner jag mig för tillfället
🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:11Emelie: pappa låter mig för det måsta gräva (L)
Emelie: pappa låter mig för det måsta gräva (L)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:03tusen-fantasiljarders inlägg, markera som lästa *klick*
sådärja, och då har jag bara druckit förska koppen kaffe än så länge. Känner mig lite som vid 1:34 ungefär
http://www.youtube.com/watch?v=kut70V7Ohws😀
tusen-fantasiljarders inlägg, markera som lästa *klick*
sådärja, och då har jag bara druckit förska koppen kaffe än så länge. Känner mig lite som vid 1:34 ungefär
http://www.youtube.com/watch?v=kut70V7Ohws
😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:46JAG ÖVERLEVDE LÅNGPASSET!!! (H:) (svårt att skriva med stelfrusna fingrar... Bäst jag värmer upp lite *springer iväg till duschen*)
JAG ÖVERLEVDE LÅNGPASSET!!! (H:) (svårt att skriva med stelfrusna fingrar... Bäst jag värmer upp lite *springer iväg till duschen*)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:49Glöm inte maten Jenny! Mat. Inte öl eller glass. 😀
Jag är för övrigt i akut behov av en helkroppsmassage, någon som känner sig manad?
Glöm inte maten Jenny! Mat. Inte öl eller glass. 😀
Jag är för övrigt i akut behov av en helkroppsmassage, någon som känner sig manad?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:50*rodnar och gör ett försök till att springa iväg till duschen, svansen mellan benen* (oj... Det kan ju tolkas lite hursom?... Aja... Whatever. (#))
*rodnar och gör ett försök till att springa iväg till duschen, svansen mellan benen* (oj... Det kan ju tolkas lite hursom?... Aja... Whatever. (#))
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:51Bra jobbat förresten. (t+)
Bra jobbat förresten. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:52A V U N D S J U K så det skriker om det.
A V U N D S J U K så det skriker om det.