Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:56Du med, Elin! 😀 Hoppas du får tag i en massör. (H:)
Du med, Elin! 😀 Hoppas du får tag i en massör. (H:)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:58Om det låter för mycket med helkroppsmassage så kan jag nöja mig med fötter, ben, rumpa och korsrygg. Allright?
Om det låter för mycket med helkroppsmassage så kan jag nöja mig med fötter, ben, rumpa och korsrygg. Allright?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:59Min kyckling smakar för övrigt underbart gott idag. (t+)
Min kyckling smakar för övrigt underbart gott idag. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 14:00Vore jag i samma socken, skulle jag med glädje tillfredsställa Elin. Jag menar massera Elin.
Vore jag i samma socken, skulle jag med glädje tillfredsställa Elin. Jag menar massera Elin.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 14:03Jasså det var därför man borde bott kvar i Stockholm? 😀
*tröstar sig med ännu en tugga kyckling, parmesan, kronärtskocka, palsternacka, sparris och smarrig sallad*
Jasså det var därför man borde bott kvar i Stockholm? 😀
*tröstar sig med ännu en tugga kyckling, parmesan, kronärtskocka, palsternacka, sparris och smarrig sallad*
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2010, 06:51Godmorgon!
Här snöar det i Malmköping!
Sitter med lånad dator, då min kraschade igår.
Godmorgon!
Här snöar det i Malmköping!
Sitter med lånad dator, då min kraschade igår.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 06:51God morgon!
Att man ska vakna så tidigt när man är ledig!
God morgon!
Att man ska vakna så tidigt när man är ledig!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 06:54God morgon Bruse.
Trodde du tänkte sova hela dagen =)
Aj har din dator deppat ihop nu, smittar det eller?
God morgon Bruse.
Trodde du tänkte sova hela dagen =)
Aj har din dator deppat ihop nu, smittar det eller?
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2010, 06:54Det är ju bra det, då kan jag ta vara på dagarna, än sova bort dom.
Det är ju bra det, då kan jag ta vara på dagarna, än sova bort dom.
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2010, 06:54Yvonne, det verkar som det... (#)
Men du vet ju hur flink jag är, så det är fixat i ett litet kick när jag kommer hem.
Yvonne, det verkar som det... (#)
Men du vet ju hur flink jag är, så det är fixat i ett litet kick när jag kommer hem.