Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2010, 08:07Vad negg ni är, det är ju gôrmysigt med snöfall.
Vad negg ni är, det är ju gôrmysigt med snöfall.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:11Jo snö är jättemysigt på vintern. Men inte när man planerat att äntligen byta till sommardäck under dagen.
Jo snö är jättemysigt på vintern. Men inte när man planerat att äntligen byta till sommardäck under dagen.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:13Ärligt Bruse så kan jag tänka mig annat som är mysigare nu.
Ärligt Bruse så kan jag tänka mig annat som är mysigare nu.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:26Du kanske hellre borde vara tacksam då Elin, att du inte bytte dem redan igår som halva föräldrarnas parkering gjorde? 😉
Godmorgon förresten! 🙂
Nu känns det lite sådäääär med Aprilväder eftersom jag inte tagit med mig några varma kläder hit över huvud
Du kanske hellre borde vara tacksam då Elin, att du inte bytte dem redan igår som halva föräldrarnas parkering gjorde? 😉
Godmorgon förresten! 🙂
Nu känns det lite sådäääär med Aprilväder eftersom jag inte tagit med mig några varma kläder hit över huvud
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:32Du får väl hitta någon trevlig gentleman på bion som kan hålla dig varm. 🙂
Du får väl hitta någon trevlig gentleman på bion som kan hålla dig varm. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:35Jessie- Behöver du låna nått så är det bara att höra av dig, bor inne i stan 😀
Jessie- Behöver du låna nått så är det bara att höra av dig, bor inne i stan 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:37Tack Yvonne! Jag ska fundera på det medan jag äter frukost. 🙂
Alternativen är ju annars 1) låna nåt av mamma... *brrrrrr* eller 2) åka in till stan kallt klädd och shoppa loss... *hmmmm*
Tack Yvonne! Jag ska fundera på det medan jag äter frukost. 🙂
Alternativen är ju annars 1) låna nåt av mamma... *brrrrrr* eller 2) åka in till stan kallt klädd och shoppa loss... *hmmmm*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:44Morrn morrn. Artar sig till städ och tvättdag idag...skoj...Fört ska det nog grundans med stadig frukost...ingen nätbrynja idag 😉
Morrn morrn. Artar sig till städ och tvättdag idag...skoj...Fört ska det nog grundans med stadig frukost...ingen nätbrynja idag 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:44Jessie- ler,, bra anledning att få handla nytt (V). Men det är inga problem om du svänger förbi på en kopp kaffe och inventering av varma kläder hos mig..
Jessie- ler,, bra anledning att få handla nytt (V). Men det är inga problem om du svänger förbi på en kopp kaffe och inventering av varma kläder hos mig..
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:54God Morgon!
Det är ju inte lite det snöar, jisses!
God Morgon!
Det är ju inte lite det snöar, jisses!