Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:58God morgon allihopa!
hmm snö igen, jag tänkte också byta däck, dessutom tänkte jag ta fram mopeden, fixa med cykeln och bära lite saker till grovsoprummet... nu försvann energin.... Avgå kung Bore.
God morgon allihopa!
hmm snö igen, jag tänkte också byta däck, dessutom tänkte jag ta fram mopeden, fixa med cykeln och bära lite saker till grovsoprummet... nu försvann energin.... Avgå kung Bore.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:04Morrn morrn. Sitter på jobbet och avnjuter en kopp kaffe, och skall snart gå hem igen 🙂
Morrn morrn. Sitter på jobbet och avnjuter en kopp kaffe, och skall snart gå hem igen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:10Låter ansträngande det där Lucas. 😀 Själv ligger jag nedbäddad under filten i soffan och mår illa. Ställde raskt in däckbytarplanen och påsklunchen hos moster.
Låter ansträngande det där Lucas. 😀 Själv ligger jag nedbäddad under filten i soffan och mår illa. Ställde raskt in däckbytarplanen och påsklunchen hos moster.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:12Aj då, inte kul att må illa. Vet du anledningen?
Aj då, inte kul att må illa. Vet du anledningen?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:12Elin: JAg hade ju hellre sluppit att åka hit idag, mycket skönare att ligga kvar i sängen vill jag lova, Men det är ju som tur inte så ansträngade idag:-) Börjar du bli sjuk eller är du bakis? 😉
Elin: JAg hade ju hellre sluppit att åka hit idag, mycket skönare att ligga kvar i sängen vill jag lova, Men det är ju som tur inte så ansträngade idag:-) Börjar du bli sjuk eller är du bakis? 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:13Goder-Morgon alla och envar. Idag blir en spännande dag. Skall träffa en person som jag länge velat träffa. Barnen skall hem till mor sin. Och en medium-lång-vända på 15km väntas.
Hoppas det fina vädret från igår behagar kika fram så skall vi se att dett
Goder-Morgon alla och envar. Idag blir en spännande dag. Skall träffa en person som jag länge velat träffa. Barnen skall hem till mor sin. Och en medium-lång-vända på 15km väntas.
Hoppas det fina vädret från igår behagar kika fram så skall vi se att dett
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2010, 09:18Stallkläder på bio är väl inte så bra, finns många med svåra allergier.
Stallkläder på bio är väl inte så bra, finns många med svåra allergier.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:19Nej jag vet inte varför. Är inte bakis i alla fall. Magen kanske blev chockad av godiset jag stoppade i mig igår eller något.
Nej jag vet inte varför. Är inte bakis i alla fall. Magen kanske blev chockad av godiset jag stoppade i mig igår eller något.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:21Aha godisfrosseri är boven, jag känner mig inte så fancy själv efter denna helgen vill jag lova.
Aha godisfrosseri är boven, jag känner mig inte så fancy själv efter denna helgen vill jag lova.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:24Fast det var ju inte ens något frosseri, bara en yttepytte påse. Ahja får väl återgå till min präktiga renlevnadskost igen. 😉
Fast det var ju inte ens något frosseri, bara en yttepytte påse. Ahja får väl återgå till min präktiga renlevnadskost igen. 😉