Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon allihopa!

hmm snö igen, jag tänkte också byta däck, dessutom tänkte jag ta fram mopeden, fixa med cykeln och bära lite saker till grovsoprummet... nu försvann energin.... Avgå kung Bore.

Morrn morrn. Sitter på jobbet och avnjuter en kopp kaffe, och skall snart gå hem igen 🙂

Låter ansträngande det där Lucas. 😀 Själv ligger jag nedbäddad under filten i soffan och mår illa. Ställde raskt in däckbytarplanen och påsklunchen hos moster.

Aj då, inte kul att må illa. Vet du anledningen?

Elin: JAg hade ju hellre sluppit att åka hit idag, mycket skönare att ligga kvar i sängen vill jag lova, Men det är ju som tur inte så ansträngade idag:-) Börjar du bli sjuk eller är du bakis? 😉

Goder-Morgon alla och envar. Idag blir en spännande dag. Skall träffa en person som jag länge velat träffa. Barnen skall hem till mor sin. Och en medium-lång-vända på 15km väntas.

Hoppas det fina vädret från igår behagar kika fram så skall vi se att dett

Stallkläder på bio är väl inte så bra, finns många med svåra allergier.

Nej jag vet inte varför. Är inte bakis i alla fall. Magen kanske blev chockad av godiset jag stoppade i mig igår eller något.

Aha godisfrosseri är boven, jag känner mig inte så fancy själv efter denna helgen vill jag lova.

Fast det var ju inte ens något frosseri, bara en yttepytte påse. Ahja får väl återgå till min präktiga renlevnadskost igen. 😉