Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:54Kram Johanna, krya på dig!!
Kram Johanna, krya på dig!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:55Tack Anna.
Tack Anna.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:55Jadå, det finns fler som sover...alternativt gör något annat än häckar här. 😉 Det där med att sola på piren lät ju inte fel, känns rätt avlägset här i snön.
Jadå, det finns fler som sover...alternativt gör något annat än häckar här. 😉 Det där med att sola på piren lät ju inte fel, känns rätt avlägset här i snön.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:59Elin: NEEEEEJJ!!!! Jag hade ju inte dragit upp rullgardinen än. Men nu vet jag vad jag kan vänta mig. (#) Jefla skit.
Edit: Äsch. Det var väl inte så farligt? Pyttelite snö bara... Det blir kallt, men jag har inte bytt till vårgarderoben än, så allt är v
Elin: NEEEEEJJ!!!! Jag hade ju inte dragit upp rullgardinen än. Men nu vet jag vad jag kan vänta mig. (#) Jefla skit.
Edit: Äsch. Det var väl inte så farligt? Pyttelite snö bara... Det blir kallt, men jag har inte bytt till vårgarderoben än, så allt är v
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:59Yvonne: Den akuta klädkrisen lyckades (otroligt nog!) avvärjas via en enkel ribbstickad, enfärgad, tröja som mamma har växt ur. Men tack för erbjudandet i alla fall. 🙂
Yvonne: Den akuta klädkrisen lyckades (otroligt nog!) avvärjas via en enkel ribbstickad, enfärgad, tröja som mamma har växt ur. Men tack för erbjudandet i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:03Elin: Du skall ge dig på att jag var sugen på att komma med den kommentaren, men hejdade mig i sista stunden och skrev bakis istället 😀
Elin: Du skall ge dig på att jag var sugen på att komma med den kommentaren, men hejdade mig i sista stunden och skrev bakis istället 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:05Jessie- det var så lite så 😉
Johanna- Krya på dig, varmt vatten med salt i, INTE svälja! Bara gurgla.
Jessie- det var så lite så 😉
Johanna- Krya på dig, varmt vatten med salt i, INTE svälja! Bara gurgla.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:06Lucas: Inte tänka innan man skickar! Skulle vara bra att få skicka hundhuvudet vidare ibland...
Lucas: Inte tänka innan man skickar! Skulle vara bra att få skicka hundhuvudet vidare ibland...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:06Tack Yvonne, jag testade faktiskt det i natt. Det blev iaf inte sämre.
Tack Yvonne, jag testade faktiskt det i natt. Det blev iaf inte sämre.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:07Jenny: tillräckligt för att bikini ska kännas avlägset i alla fall.
Och Lucas kan man alltid lita på. 😉
Jenny: tillräckligt för att bikini ska kännas avlägset i alla fall.
Och Lucas kan man alltid lita på. 😉