Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: Du tror inte att jag skämtade då? *himlar med ögonen åt*

God morogn eller nej, jagvaknar med ont i halsen tät i näsan jävlalillebror som smittat mig!!! Gaaaa, och min dator fr jag spunk på den är seg som en snigel.

Kul för er att ni har fått snö, har vaknat 3ggr i natt av att det regnat så kraftigt. Sen vaknad

Snö? Idag är det skönt att bo på Västkusten. Det är lite grått förstås, men varken snö eller regn än så länge och nu börjar det faktiskt titta upp lite knoppar i rabatten. 🙂

Idag ska jag tillsammans med Sessan shoppa bort min deppighet över katten på r

God morgon.

Jag sov kasst med. Vaknade flera ggr av katter som jamade och det regnade o blåste.
En av gångerna gick jag upp och åt Anton Berg Mandelägg. Det var ju gott iaf. Mitt favvo godis.

Du måste äta mer godis Elin så du blir härdad. 😉

Ho ho ho Emelie N Jag är ledig imorgon! ;P

Men har jobbat två dar nu, så jag har inte dåligt samvete för nånting.

Ja jag har legat av mig lite, kunde lätt äta fyra gånger så mycket förut. 😀

Lite förvånad att ingen kom med en gravidkommentar, brukar ju vara det första man får höra när man mår illa annars. Fast jag kanske är en så uppenbar ickrgravidmöjlig som man ka

SNÖ??

Ähm God Morgon. Jag funderar just på när jag ska dra ihop den där dumma presentation till konferensen i veckan. Och om jag ska dra på mig en bikini och lägga mig och sola på piren i hamnen. Eller snarare när....

Träningsvärk i ryggen av allt sågan

Jag funderar på att gå och lägga mig igen Anna så då kan jag ta platsen som sist uppe. 😀

Elin: Jenny sover ju fortfarande, eller? 😉

Ok, börjar på den där presentationen nu. Tråkigt.... *breder ur jobbgrejerna på soffbordet*

Känner nu att mitt inlägg riktat till Emelie N ang jobb och ledighet var lite plumpt och dumt. 🙁 Så det har jag lite dåligt samvete för.

Nu ska jag försöka göra lite nytta här. Ha det fint alla!