Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Richard: haha jag vill inte ha hundhuvudet, men jag tror att jag har varit när på att få det nån gång tror jag 😀

Elin: You know it, nåt mer dumt du vill bjuda mig på 😀

Morrn morrn! Som Emelie sa, regnigt här men ingen snö. Shoppa bort deppigheten är vad vi ska försöka. Det är verkligen krångligt med katten på råttan, råttan på repet så ibland bara måste man! (Men känner jag mig själv rätt så lär jag komma hem tomhänt, b

Nä, jag bjuder väl aldrig på dumheter... Nu får jag snart förslitningsskador av mobilsurfande i soffan. Kanske skulle gå upp till sängen och laptopen.

Inga, bikinis som springer förbi eller ligger och solar här utanför heller... Kanske skall gå och lägga sig igen då...

Aadu - haha, inte behöver du ha dåligt samvete över det. Jag hade sagt precis likadant om jag hade varit ledig imorgon. 😉

Nu regnar det här med... Bara att se glad ut, på med regnkläderna och ut med hunden. (t+) Hellre vargen än spöket. Hellre regnet än

Elin, akta dig, att gå från soffan till sängen låter äventyrligt, vill ju inte att du ska råka ut för några skador på vägen...

Jenny: jadu, men eftersom jag lär vara rätt ensam på piren så behöver jag inte styrketräna. Just nu 😉 Fördelen är ju att jag få liiiiiite färg på min vinterbleka hud innan solarie-människorna kryper fram (#)

Ja Magnus nu går vi och lägger oss igen.

Oj, det lät det... 😉 *bästa erbjudandet idag...* 😉