Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänker inte lägga mig igen i alla fall. Jag drömde att jag skulle fickparkera i en backe och lyckades putta bilen bakom så den rullade neråt och blev totalt krossad av en fet buss. Ägaren till den stod bredvid... "Söt" dröm? Nja... Hade hellre drömt o

Magnus: och dagen har just börjat, det kan ju bli en bra dag då! 😉

*skrattar* Jadu Anna, denna dagen har ju så sett helt klart potential. Trots det blöta gråmulna som lagt sig som ett lock över Gbg. 😉

Kenny, jag vill höra en tolkning på den drömmen 🙂

Richard: Att jag suger på att fickparkera? Eller... Vad menar du? 😉

Morrn morrn, det snöar här i uppsala. En klen tröst i all bedrövelse är att halsen är klart bättre idag. Igår satt det nån gubbe med rasp i halsen men idag verkar nån tagit ifrån honom raspen och givit honom en dammvippa istället så ikväll borde det vara

Nä, kenny, tror det finns en djupare betydelse...kom igen nu 😉

Richard: Hmmm... *funderar så det ryker ur öronen*... Det är inget som skulle ha med sex att göra va? Typ en dubbelmacka? Då gjorde jag fula saker till den som var bakom... Sen rullade han och blev krossad av en JÄTTESTOR kvinna... *asg*... Hade du någon

Ja nu har i alla fall jag intagit sängen igen. Lade vantarna på båda täckena. (t+)

Jaaaahaaa, du tänker så 😉

Jag tänkte mer att fickparkeringen symboliserade någon svårighet i livet. En svårighet som du ändå tar tag i. Även fast det inte går som du har tänkt dig så ger du inte upp och tillslut ser du ditt problem försvinna...och bli k