Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:04Börjar kännas som att det är dags att åka och hälsa på i stockholm snart igen...
Börjar kännas som att det är dags att åka och hälsa på i stockholm snart igen...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:05yoga åter ju farligt om man skall tro dig;) Men jag får väl svänga förbi nån gång i framtiden, din ljuvliga mat hägrar ju med 😀
yoga åter ju farligt om man skall tro dig;) Men jag får väl svänga förbi nån gång i framtiden, din ljuvliga mat hägrar ju med 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:58*gäääsp*
God morgon folks! Ännu en härlig ledig dag, synd bara på snöblasket som förstör löparplanerna. Får se om jag trotsar snön och kutar en runda ändå 😀
Sa nån ridkläder? *drooool*
Krya på dig Elin! 🙂
*gäääsp*
God morgon folks! Ännu en härlig ledig dag, synd bara på snöblasket som förstör löparplanerna. Får se om jag trotsar snön och kutar en runda ändå 😀
Sa nån ridkläder? *drooool*
Krya på dig Elin! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:01Anders, inte kan väl lite snö hindra ett löppass??
Anders, inte kan väl lite snö hindra ett löppass??
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:03Egentligen inte men hon jag skulle springa med har bangat ur pga vädret, men det hindrar ju inte mig att springa egentligen. Ska fundera på saken en kortis 🙂
Egentligen inte men hon jag skulle springa med har bangat ur pga vädret, men det hindrar ju inte mig att springa egentligen. Ska fundera på saken en kortis 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:05Morrn på er allihopa! 😀
TÄNK så mycket man hinner om man INTE sitter vid fb på morgonen 😉
Har städat hela lägenheten, ätit frukost, byggt ihop den förbenade tv-bänken (har en del till kvar, men den kan vänta) och fixat till mig.Strax kommer några vän
Morrn på er allihopa! 😀
TÄNK så mycket man hinner om man INTE sitter vid fb på morgonen 😉
Har städat hela lägenheten, ätit frukost, byggt ihop den förbenade tv-bänken (har en del till kvar, men den kan vänta) och fixat till mig.
Strax kommer några vän
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:06Sofie: jag tror du har en poäng där faktiskt 😉
Sofie: jag tror du har en poäng där faktiskt 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:08Jag sädar också, perfekt städväder!
Edit: Städar ska det ju stå...
Jag sädar också, perfekt städväder!
Edit: Städar ska det ju stå...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:08Anna: Åf kös!
Igår kväll tänkte jag ju bygga ihop tv-bänken men fastnade här... Sedan satt jag i telefon ett bra tag och sen var klockan ett! Vaknade sju i morse och drog mig till åtta... Så nu väntar jag bara på kompisarna och DÅ tänkte jag unna mig lit
Anna: Åf kös!
Igår kväll tänkte jag ju bygga ihop tv-bänken men fastnade här... Sedan satt jag i telefon ett bra tag och sen var klockan ett! Vaknade sju i morse och drog mig till åtta... Så nu väntar jag bara på kompisarna och DÅ tänkte jag unna mig lit
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:10*Stoppar en trasa och binder händerna bakom ryggen långt ifrån tangentbordet* Helena...fniss
*Stoppar en trasa och binder händerna bakom ryggen långt ifrån tangentbordet* Helena...fniss