Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:10Sofie: fattar fortfarande inte hur du kunde vänta sådär länge på att bygga ihop den. Jag hade gjort allt för att göra det fort som attans. och tömma lite kartonger (H:)
Iof tömde jag min sista kartong igår, men det var ju pga att köket var som det var. F
Sofie: fattar fortfarande inte hur du kunde vänta sådär länge på att bygga ihop den. Jag hade gjort allt för att göra det fort som attans. och tömma lite kartonger (H:)
Iof tömde jag min sista kartong igår, men det var ju pga att köket var som det var. F
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:14Anna: Haha...
Ja men köpte den i tisdags då jag sovit 2,5h den natten, då orkade jag inte!
Onsdagen var det tvättid från att jag kom hem till 22.30
Torsdag-Söndag var jag inte hemma
Söndagkväll HADE jag kunnat bygga ihop den, men då gick ju alla bananas h
Anna: Haha...
Ja men köpte den i tisdags då jag sovit 2,5h den natten, då orkade jag inte!
Onsdagen var det tvättid från att jag kom hem till 22.30
Torsdag-Söndag var jag inte hemma
Söndagkväll HADE jag kunnat bygga ihop den, men då gick ju alla bananas h
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:17Sofie: en vecka. nä, fb hade helt enkelt fått vänta, hur galet trevligt det än är här inne, man får väl ändå ha npgra prioriteringar i livet... (H)
Sofie: en vecka. nä, fb hade helt enkelt fått vänta, hur galet trevligt det än är här inne, man får väl ändå ha npgra prioriteringar i livet... (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:18Har alla städat idag?? Jag har städat hela dagen oxå 🙂 Nu är det rent och fint.. skulle vilja lägga en dag på fönsterputs oxå.. vintern har gått hårt på dem.. och ser inte så inbjudande ut med skitiga fönster om någon husspekulant vill komma och titta. I
Har alla städat idag?? Jag har städat hela dagen oxå 🙂 Nu är det rent och fint.. skulle vilja lägga en dag på fönsterputs oxå.. vintern har gått hårt på dem.. och ser inte så inbjudande ut med skitiga fönster om någon husspekulant vill komma och titta. I
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:28Anna: Fördelen med att vara singel - jag gör vad jag vill när jag vill 😉
Björn: Härligt med nyputsade fönster 😀 du får hellre bjuda in till dejt EFTER de är putsade... *fladdrar med ögonfransarna*
Anna: Fördelen med att vara singel - jag gör vad jag vill när jag vill 😉
Björn: Härligt med nyputsade fönster 😀 du får hellre bjuda in till dejt EFTER de är putsade... *fladdrar med ögonfransarna*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:30Sofie: OH JA! (bygga möbler mitt i natten tex 😉 )
Sofie: OH JA! (bygga möbler mitt i natten tex 😉 )
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:36Senast när jag gav mig på det där med att bygga möbler mitt i natten kom grannen ovanför ner med de bevingade orden "Nu vill jag inte höra ett djävla ljud till från dig", hade fest två dagar senare och då kom hon också och klagade på mig. Bjöd in henne på
Senast när jag gav mig på det där med att bygga möbler mitt i natten kom grannen ovanför ner med de bevingade orden "Nu vill jag inte höra ett djävla ljud till från dig", hade fest två dagar senare och då kom hon också och klagade på mig. Bjöd in henne på
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:38Jag har en bilverkstad under mig, dom bryr sig varken dag eller nattetid 😉
Jag har en bilverkstad under mig, dom bryr sig varken dag eller nattetid 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 05:38Goder morgon på er!
Hoppas ni får en härlig tisdag..!
(Wow, jag var först idag och jag är redan på jobbet!)
Goder morgon på er!
Hoppas ni får en härlig tisdag..!
(Wow, jag var först idag och jag är redan på jobbet!)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 05:52God morgon! Är du redan på jobbet? tyckte jag var tidig som vaknade 5.
God morgon! Är du redan på jobbet? tyckte jag var tidig som vaknade 5.