Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 06:28God morgon.
Äntligen dags att jobba!
Ska bli skönt med lite rutiner igen..
God morgon.
Äntligen dags att jobba!
Ska bli skönt med lite rutiner igen..
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 07:02Morrn morrn, Sitter och njuter utav en riktigt go kopp kaffe, efter slitit i diset.
Morrn morrn, Sitter och njuter utav en riktigt go kopp kaffe, efter slitit i diset.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 07:22God morgon!
Hur gick cykelturen Lucas?
Dags att ta tag i denna dagen, har en del som ska fixas innan jag imorgon bitti kl 5 tar en taxi till flygplatsen. Undrar varför man tycker tidiga flyg är en bra ide när man bokar. Det är _aldrig_ an bra ide att fl
God morgon!
Hur gick cykelturen Lucas?
Dags att ta tag i denna dagen, har en del som ska fixas innan jag imorgon bitti kl 5 tar en taxi till flygplatsen. Undrar varför man tycker tidiga flyg är en bra ide när man bokar. Det är _aldrig_ an bra ide att fl
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 07:29Anna: Jo det gick fint, lite öm i baken bara, Glömde ju under helgen att köpa en ryggsäck med vätskeblåsa, så jag fick tyvärr stanna och dricka lite. Men annars fint, får se hur det går att köra hem bara 🙂
Anna: Jo det gick fint, lite öm i baken bara, Glömde ju under helgen att köpa en ryggsäck med vätskeblåsa, så jag fick tyvärr stanna och dricka lite. Men annars fint, får se hur det går att köra hem bara 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2010, 08:01Gäsp, det tar på krafterna att vara långledig... inte på jobbet än... god morgon förresten.
Gäsp, det tar på krafterna att vara långledig... inte på jobbet än... god morgon förresten.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 08:34Björn: Bara om vi åker hem till mig och putsar mina efteråt? 😉
Björn: Bara om vi åker hem till mig och putsar mina efteråt? 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 08:42Godmorgon! 😀 Jag är om möjligt ÄNNU tröttare nu än jag var innan långhelgen... Hur det gick till, jaaaa.... Jag undrar det. 😉 Jobba var det ja...
Godmorgon! 😀 Jag är om möjligt ÄNNU tröttare nu än jag var innan långhelgen... Hur det gick till, jaaaa.... Jag undrar det. 😉 Jobba var det ja...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 08:56Morrn morrn, då har denne herrn med hittat till jobbet...gäsp indeed...
Morrn morrn, då har denne herrn med hittat till jobbet...gäsp indeed...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:22Anna: när skall du lära dig? Den som inte går upp före fem, får inget gjort nåt den dagen 😉
Anna: när skall du lära dig? Den som inte går upp före fem, får inget gjort nåt den dagen 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:25alltså idag försökte jag inte ens läsa alla inlägg 971st sedan igår morse, Jessi kan du sammanfatta nu???
alltså idag försökte jag inte ens läsa alla inlägg 971st sedan igår morse, Jessi kan du sammanfatta nu???