Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:22Åh! Hörde (läste) jag orden: föreläsning och företagsekonomi i samma mening? 😀
Åh! Hörde (läste) jag orden: föreläsning och företagsekonomi i samma mening? 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:23Haha, just nu går läraren snabbt igenom vad som kommer på tentan, tänker att om jag kan böckerna såbrhöver jag inte lyssna nu (H)
Haha, just nu går läraren snabbt igenom vad som kommer på tentan, tänker att om jag kan böckerna såbrhöver jag inte lyssna nu (H)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:24Jovisst Mats
Jovisst Mats
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:44Jag kan nog inte ens med all vilja i världen kalla detta för morgon så jag nöjer mig med att säga "hej" istället. Drömt sött har man så klart gjort. 😀
Jag kan nog inte ens med all vilja i världen kalla detta för morgon så jag nöjer mig med att säga "hej" istället. Drömt sött har man så klart gjort. 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:44Som vanligt Elin 😉
Som vanligt Elin 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:45Elin: *asg*
Elin: *asg*
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:45Kanske borde förtydliga att jag _inte_ sovit ända tills nu...man fick kanske det intrycket.
Kanske borde förtydliga att jag _inte_ sovit ända tills nu...man fick kanske det intrycket.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:51Robert,
... bara man läser böckerna och tittar på gamla tentor så löser det sig... ajajaaaaj, det där misstaget har gjorts före dig 😉
Robert,
... bara man läser böckerna och tittar på gamla tentor så löser det sig... ajajaaaaj, det där misstaget har gjorts före dig 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:27Jag har varit vaken flera timmar och säger Hej jag med. Nu drar jag på välbehövlig massage hos den grymmaste av dem alla. Sofia. Den kvinnan kan få vem som helst att känna sig som ny igen.
Jag har varit vaken flera timmar och säger Hej jag med. Nu drar jag på välbehövlig massage hos den grymmaste av dem alla. Sofia. Den kvinnan kan få vem som helst att känna sig som ny igen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:34Elin: Jag syftade mer på dina drömmar 😀
Sessan: Ha det så gott, jag lovar, jag är inte alls avundsjuk.
Elin: Jag syftade mer på dina drömmar 😀
Sessan: Ha det så gott, jag lovar, jag är inte alls avundsjuk.