Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 08:08Jävla påskhelg! Vakande nyss, halv åtta. hela rytmen är förstörd...
säger bara morgon...
Jävla påskhelg! Vakande nyss, halv åtta. hela rytmen är förstörd...
säger bara morgon...
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:17Och där kickstartade man dagen med ett asgarv. Tack Lucas! :D(t+)
God morgon på er, hoppas att ni alla får en helt fantastiskt dag! 🙂
Och där kickstartade man dagen med ett asgarv. Tack Lucas! :D(t+)
God morgon på er, hoppas att ni alla får en helt fantastiskt dag! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:27Godmorgon alla! Dags för frukost nr:2!
Bruse om du vill kan jag ringa och väcka dej när jag är på plats på jobbet kl 06.30 så du får nåt gjort på dagarna! 😉
Godmorgon alla! Dags för frukost nr:2!
Bruse om du vill kan jag ringa och väcka dej när jag är på plats på jobbet kl 06.30 så du får nåt gjort på dagarna! 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:29Mats: 😀 visste att du skulle koppla den iaf.
Mats: 😀 visste att du skulle koppla den iaf.
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 08:33Gäsp, nån som tilltalar mig? Kanske ska klä på mig och cykla till jobbet?
Gäsp, nån som tilltalar mig? Kanske ska klä på mig och cykla till jobbet?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:34Så sent Bruse? Till och med jag har ju vaknat till liv.
Så sent Bruse? Till och med jag har ju vaknat till liv.
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 08:35Mmm... hade lite ostyriga händer inatt...
Mmm... hade lite ostyriga händer inatt...
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:54God morgon. Har precis vaknat, nu frukost och sen gymmet. (H)
God morgon. Har precis vaknat, nu frukost och sen gymmet. (H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:57God morgon.
Minsann, jag tror allt att jag är lite, lite friskare i dag.
God morgon.
Minsann, jag tror allt att jag är lite, lite friskare i dag.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:57Morrn morrn, på plats och redan avverkat ett morgonmöte...Synd att man måste jobba till minst halv sex idag...
Morrn morrn, på plats och redan avverkat ett morgonmöte...Synd att man måste jobba till minst halv sex idag...