Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Härligt Johanna 🙂

Skönt att höra att det inte bara är jag som slavar idag och är uppe med tuppen.

Nästan så att jag är lite besviken på Bruse som annars brukar vara uppe före tuppen men idag passade på att sova.
Fan Bruse, nu vart jag ju sömnig ! *springer iväg för att

Men blääääh, vad jag hatar mitt jobb just nu! Blir så galen när folk inte levererar det de ska i tid och sen ser ut som frågetecken när man ifrågasätter dem. Men fiiint pucko, fatta att du just sabbat tidplanen med 3 dagar pga ditt strulande. Fanken, att

Morgon, vet inte än om det är en bra eller super dag som väntar... Vet bara att första timman varit väldigt seg.

Camilla >> Det roliga / tråkiga är att det är så otroligt vanligt att folk beter sig så ... " Va då skulle det vart klart igår .... ?? Det är det ingen som har sagt ... "

Men sådana "människor" ska inte få förstöra denna dag, det får räcka med alla gäsp

Bruse- GOD MORGON Solstrålen (H:)
Micke- Stör mig inte jag håller på med en ny Häxbryggd!!!

Gröt och kaffe - nu börjarbli som fôlk igen!

GOD MORGON alla snälla söta singlar. God morgon till er andra också, ni behöver också vänlighet.

Yvonne >>> Så vad innehåller denna "goa" dryck denna gång ?

Bruse >>> Var du tvungen att påminna mig om att jag glömde äta imorse... Gud så gott det där lät. Havregrynsgröt och kaffe från perkulatorn .... Och inte de här skräpet som de kallar kaffe här

Perkulatorkaffe är näst bäst. Det bästa är från en espressomaskin. Sån som står hemma.

Men om det är från en sådan maskin är det inte kaffe utan espresso 🙂 (Fick jag lära mig den hårda vägen av en Barista..)

Ohhh va gott det skulle vara med en dubbel "Diablo forte" till frukost, ett bra sätt att få magen att vakna.

Har du provat den blan