Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 12:33Mer smålandsrost isåfall (H:)
Mer smålandsrost isåfall (H:)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:46God morgon i efterskott! 😀
Somnade väldigt sent, men fick 3,5h sömn i alla fall. Somnade dock väldigt gott kan jag säga... *ler*
God morgon i efterskott! 😀
Somnade väldigt sent, men fick 3,5h sömn i alla fall. Somnade dock väldigt gott kan jag säga... *ler*
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:47Godmorgon ???
Jo med tanke på att det är snart eftermiddag så ja 🙂
Skönt att sova gott även om det bara är ett fåtal timmar 😉
Godmorgon ???
Jo med tanke på att det är snart eftermiddag så ja 🙂
Skönt att sova gott även om det bara är ett fåtal timmar 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:54Men jag trodde du gillade kaffe Bruse.......smålandsrost, är det nån cikoriahistoria då eller?
Micke: Hört talas om skönhetssömn?! 😉
Men jag trodde du gillade kaffe Bruse.......smålandsrost, är det nån cikoriahistoria då eller?
Micke: Hört talas om skönhetssömn?! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 12:57Jag gillar varma saker som gröt, espresso/kaffe, kvinnor och thermalbad - gärna samtidigt
Jag gillar varma saker som gröt, espresso/kaffe, kvinnor och thermalbad - gärna samtidigt
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:58Jeanette >> Visst har jag hårt talas om det men den gäller ju bara skönheter så. (H)
Jeanette >> Visst har jag hårt talas om det men den gäller ju bara skönheter så. (H)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 12:58Man får INTE äta i thermalpoolen!
Man får INTE äta i thermalpoolen!
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 12:58Får "man" hångla?
Får "man" hångla?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:00Va då inte äta ??
Klart att man måste få hångla där !!
Va då inte äta ??
Klart att man måste få hångla där !!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:00Det tycks det inte finnas något förbud mot. Inte sist jag var där iaf, då var det flera par som ägnade sig åt såna aktiviteter i just den poolen, mitt framför näsan på stackars singeljag... (#)
Det tycks det inte finnas något förbud mot. Inte sist jag var där iaf, då var det flera par som ägnade sig åt såna aktiviteter i just den poolen, mitt framför näsan på stackars singeljag... (#)