Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:38*asg* får väl fråga de som träffat mig om jag är farlig! men ge igen skulle jag göra 😀
*asg* får väl fråga de som träffat mig om jag är farlig! men ge igen skulle jag göra 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:42Jeanette: 😀 nä inte helt så, Men man skall inte dö nyfiken säger dom ju:D
Jeanette: 😀 nä inte helt så, Men man skall inte dö nyfiken säger dom ju:D
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:46Super-Quvinnan-Emelie >> Får väl ta och ringa en vän eller fråga publiken ... Ah väljer vän * tutar upptaget hos Meitons.....* Attans då 🙁
Super-Quvinnan-Emelie >> Får väl ta och ringa en vän eller fråga publiken ... Ah väljer vän * tutar upptaget hos Meitons.....* Attans då 🙁
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:51Hehe, det har du rätt i Lucas! 😉
Micke har du tråkigt på jobbet idag?
Hehe, det har du rätt i Lucas! 😉
Micke har du tråkigt på jobbet idag?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:54Skoja inte ... Fan hela kundstocken verkar ha tagit semester .. Även norrbaggarna !!
Så här lugnt brukar det inte ens vara en lördag morgon på mailen.
tråkigt nog så är det inte så många här som är aktiva under dagarna 🙁
Tur att ni tappra finns
Hu
Skoja inte ... Fan hela kundstocken verkar ha tagit semester .. Även norrbaggarna !!
Så här lugnt brukar det inte ens vara en lördag morgon på mailen.
tråkigt nog så är det inte så många här som är aktiva under dagarna 🙁
Tur att ni tappra finns
Hu
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 14:12Godmorgon är ju försent.. var på jobbet kl 6:06 i morse... så nu har jag hunnit få sluta ta hand om barnen o nus ka jag försöka läsa i kapp lite här sen tvätta o ha lite planeringstid här hemma!!! min tur att ha samlingarna nästa v!!!
Godmorgon är ju försent.. var på jobbet kl 6:06 i morse... så nu har jag hunnit få sluta ta hand om barnen o nus ka jag försöka läsa i kapp lite här sen tvätta o ha lite planeringstid här hemma!!! min tur att ha samlingarna nästa v!!!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 14:26Menar du mej Micke? *adressering*
Jag är kvar på jobbet en stund till, men nu känns det som vår säsong börjar dra igång, för telefonen ringer nästan hela tiden! Skönt det för vintern har varit lång och tyst.
FB ligger i bakgrunden hela dagarna så jag kan
Menar du mej Micke? *adressering*
Jag är kvar på jobbet en stund till, men nu känns det som vår säsong börjar dra igång, för telefonen ringer nästan hela tiden! Skönt det för vintern har varit lång och tyst.
FB ligger i bakgrunden hela dagarna så jag kan
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 14:36Så då var man tillbaka efter 30 min microsömn i massagestolen (H)
J E A N E T T E B >>>>
okej ska bättra mig ...
Men när det är så träligt här så blir det lätt så, det enda ljusa idag är att följa allt på singel-trådarna här 🙂Förra veckan hade vi
Så då var man tillbaka efter 30 min microsömn i massagestolen (H)
J E A N E T T E B >>>>
okej ska bättra mig ...
Men när det är så träligt här så blir det lätt så, det enda ljusa idag är att följa allt på singel-trådarna här 🙂
Förra veckan hade vi
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:10Emelie G: JA! Jag skriver under på att hata pollen och Älska snö (H:) (L)
Emelie G: JA! Jag skriver under på att hata pollen och Älska snö (H:) (L)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:10jag gillar dock solen, så det får gärna vara strålande sol -1grad
jag gillar dock solen, så det får gärna vara strålande sol -1grad