Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 07:53Dubbelpremiär! Körde i kprtbyxor och med min fixedgear. Tjolahopp va gôtt de va. Vem fan behöver sex när man kan cykla i kortbyxor? Det blir lika hårt och skönt.
Dubbelpremiär! Körde i kprtbyxor och med min fixedgear. Tjolahopp va gôtt de va. Vem fan behöver sex när man kan cykla i kortbyxor? Det blir lika hårt och skönt.
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2010, 07:55God morgon.
Jag vaknade en minut innan mobilen. Stängde av den och hux flux
var jag 25 minuter efter mobilen. Gäääääsp. Lyckades sen med en vilja av stål att komma ikapp.
God morgon.
Jag vaknade en minut innan mobilen. Stängde av den och hux flux
var jag 25 minuter efter mobilen. Gäääääsp. Lyckades sen med en vilja av stål att komma ikapp.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 07:57God morgon.
Känns fint att leva (L)
God morgon.
Känns fint att leva (L)
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 08:05Men fyfan vad äckliga kollegor jag har. Kommer direkt in från åkt pendeltåg, och sköljer bara av händerna i vatten, sen torkar sig på den gemensamma kökshandduken. Sen gräver han i besticklådan, med otvättade händer.
Fy fan vad äckligt, skulle vara intre
Men fyfan vad äckliga kollegor jag har. Kommer direkt in från åkt pendeltåg, och sköljer bara av händerna i vatten, sen torkar sig på den gemensamma kökshandduken. Sen gräver han i besticklådan, med otvättade händer.
Fy fan vad äckligt, skulle vara intre
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:07Lite skit rensar magen Bruse.... ;P
Lite skit rensar magen Bruse.... ;P
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 08:20Skit ja, men inte bakterier.
Skit ja, men inte bakterier.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:22För vinterkräksjukan kan man säga det bokstavligt talat. Det är ju inte mycket kvar i magen efter den. 😉
För vinterkräksjukan kan man säga det bokstavligt talat. Det är ju inte mycket kvar i magen efter den. 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:23Vinterkräksjuka och influensa beror på virus, inte bakterier. *ordpolis*
Vinterkräksjuka och influensa beror på virus, inte bakterier. *ordpolis*
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:24Men både virus och bakterier borde väl kunna benämnas som "skit" eller? 😉
Men både virus och bakterier borde väl kunna benämnas som "skit" eller? 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:26Absolut Kenny. Jag glömde adressera till herr Bruse.
Absolut Kenny. Jag glömde adressera till herr Bruse.