Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

så länge handduken tvättas tillräckligt ofta så ska det nog inte vara några problem. För ... länge sen ... *suck* så pratade jag med mitt ex lillasyrra som pluggade biologi på universitetet i Groningen och de hade gjort försök med vad som var viktigast fö

Morrn morrn på er lazy bones...upp och hoppa nu, fredag ju!

Morrn, morrn, kom i säng såpass att jag fick mina sju timmars skönhetssömn vilket väl är ungefär vad jag behöver för att bli en normalt fungerande människa.

Nu vidtar projekt komma i någotsånär rimlig tid till jobbet, kanske köra ett pass på lunchen, int

Haha, ungdomsanstalten!? Ja, är det så det kallas så får väl jag dra på mig jackan och ta mig TILL ungdomsanstalten... Ha en grym dag Fredrik!

God morgon på er. Sitter nu med dagens första kaffekopp här på jobbet. Hoppas att detta blir en bra dag. Det finns ju alla möjligheter till det 😀

(t+)

Goder Morgon På Eder Alla !!

Inte bara jag som får hem huliganer idag ser jag.
Hoppas att ni får en underbar dag med så lite frustrationer som möjligt.

Här sitter man på jobbet och inväntar frukost. Kaffet är redan i k(r)oppen (H)

Haha, idag kan till och med jag säga god morgon! Eller mer morgon än igår i alla fall när jag inte kom fram till datorn förens runt klockan tolv. 😀

Nu är det dags för en timmes underbart härlig yoga. Det kommer vara jobbigt men ack så välbehövligt.

Åh liket lever:D

Ta det lungt på yogan Elin;)

Morrn, morrn! Trist väder ute men det är ju fredag så vad gör det!Alldeles för lite sömn inatt så kvällen blir nog lugn.