Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gäsp.... morrn nyss vaknat... sommartidsomställningen och påskhelgen tog musten ur mig.

Aadu >> Jodå hissen gick ändå upp imorse med ...

Jeanette >> Kaffe och kärlek från trevliga medmänniskor här inne ??

Jo Det är sant att man skärm blöder oavsett hur dumt det än låter.
Färgerna smetas runt på skärmen, vilket gör att ni ser ganska rolig

Brruse >> Va är det som har hänt ??? Du som är så grym på kroppskontroll går upp så här sent flera dagar i rad

Sa ju det! Klockan är ju egentligen 7, men sommartiden gör den till 8. Sen har jag slarvat hela helgen, lagt mig 1-2 timmar senare än normalt.

Men är det inte det helgerna är till för ? Att gå och lägga sig när man själv vill och känner för det

Men då funkar inte mitt koncept. Det går ut på att lägga sig samma tid jämt. Det är det kontrollen går ut på, att lägga sig i tid. Då vaknar du per automatik i rätt tid.

God morgon! Hoppas att ni har sovit lika gott som jag har i natt. 🙂

Lite morgonmusik också så klart... http://listen.grooveshark.com/#/s/Louise/2CzAty

Bruse har visst blivit vår lille sjusovare! 😉

Vad skönt det vore att kunna flexa på jobbet...........fast det skulle nog sluta med att jag kom sent o gick tidigt!

Bruse >> Eller så gör man som min levande väckarklocka ( dottern) hon går i stort sett upp vid samma tid oavsett när hon går och lägger sig 🙂

Skulle ha svårt att alltid gå och lägga mig vid samma tid. Fast vinsten för dig blir ju att dina dagar är långa

Micke, det är just det jag gör, därför jag är trött. Får för lite sömn.
Fick menar jag.