Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:13Bruse >> Men då får du ju se till att du har en givande diskussion med Malte ikväll så kommer du att somna med ett leende på läpparna
Bruse >> Men då får du ju se till att du har en givande diskussion med Malte ikväll så kommer du att somna med ett leende på läpparna
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 08:14Jag ska vara i Täby kl 7 imorrn bitti för å cukla 20 mil...
Jag ska vara i Täby kl 7 imorrn bitti för å cukla 20 mil...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:18hmm 0700 en lördag .... DÅ sover jag kan jag lova !!
hmm 0700 en lördag .... DÅ sover jag kan jag lova !!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:45Min skärm skräpas ner med en massa röda bildpunkter då och då. Men det är tydligen en känd bugg i videominnet på det här ganska gamla kortet som träder fram när man pressar det lite (upplösning 2560x1600).
Min skärm skräpas ner med en massa röda bildpunkter då och då. Men det är tydligen en känd bugg i videominnet på det här ganska gamla kortet som träder fram när man pressar det lite (upplösning 2560x1600).
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:15Tja Micke, idag kan man väl säga att jag flexade för jag kom 5 minuter för sent! Annars finns jag alltid på plats 06.30 och hemgång 15.30 varje vardag så alla dagar ser lika ut för min del......
Tja Micke, idag kan man väl säga att jag flexade för jag kom 5 minuter för sent! Annars finns jag alltid på plats 06.30 och hemgång 15.30 varje vardag så alla dagar ser lika ut för min del......
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:25Idag blev det lite skön sovmorgon, ganska gott när man kan flexa och komma in 9. Det visade sig att jag i princip var först på kontoret... (#)
Idag blev det lite skön sovmorgon, ganska gott när man kan flexa och komma in 9. Det visade sig att jag i princip var först på kontoret... (#)
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:32God morgon?? *sträcker på mig och gäspar*
Vi kan väl säga så här om gårdagskvällen:
JB 1 - 0 Jessie
(ja, jag är säker på att det är HAN som har hemmaplan i min soffa...)
Dessutom har jag tydligen glömt min mobil = väckarklockan på jobbet, så nu kommer d
God morgon?? *sträcker på mig och gäspar*
Vi kan väl säga så här om gårdagskvällen:
JB 1 - 0 Jessie
(ja, jag är säker på att det är HAN som har hemmaplan i min soffa...)
Dessutom har jag tydligen glömt min mobil = väckarklockan på jobbet, så nu kommer d
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:57morrn morrn, det verkar som jag är sist upp idag, utsövd och som ny!
efter lite frukost nu så är jag redo att ta mig till friskis en sväng och utmana nästäppan och den onda halsen.
morrn morrn, det verkar som jag är sist upp idag, utsövd och som ny!
efter lite frukost nu så är jag redo att ta mig till friskis en sväng och utmana nästäppan och den onda halsen.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 05:20God morgon! Får man stiga upp nu?
God morgon! Får man stiga upp nu?
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2010, 05:34Jajemen upp å hoppa!
Kaffe på g, sen gröt å ägg.
Jajemen upp å hoppa!
Kaffe på g, sen gröt å ägg.