Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:43Richard: Det mås väl inget vidare. 😀 Måste nog försöka sova en liten tupplur i eftermiddag om jag ska palla med kvällen också.
Har lite för mycket som snurrar i skallen för att det ska gå bra att sova. Postandet på funbeat var mest i brist på annat att
Richard: Det mås väl inget vidare. 😀 Måste nog försöka sova en liten tupplur i eftermiddag om jag ska palla med kvällen också.
Har lite för mycket som snurrar i skallen för att det ska gå bra att sova. Postandet på funbeat var mest i brist på annat att
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:45Fredrik: Får hoppas dagen kommer i något stort och lättgreppbart då. 🙂
Vänta på att maten ska sjunka ner har aldrig varit min starka sida, jag springer helst innan frukost. Men ska man så här långt känns det dumdristigt att inte äta först...
Fredrik: Får hoppas dagen kommer i något stort och lättgreppbart då. 🙂
Vänta på att maten ska sjunka ner har aldrig varit min starka sida, jag springer helst innan frukost. Men ska man så här långt känns det dumdristigt att inte äta först...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:46Inte bra det där med saker som snurrar i huvudet. Sömnbrist kan snabbt leda till en massa inlägg i frustrationstråden...
Inte bra det där med saker som snurrar i huvudet. Sömnbrist kan snabbt leda till en massa inlägg i frustrationstråden...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:48Eller ledsen-tråden. 🙂
Men det är lugnt, tror jag fått skriva av mig så det räcker för tillfället.
Nu laddas det med massiva mängder Foo Fighters här.
Eller ledsen-tråden. 🙂
Men det är lugnt, tror jag fått skriva av mig så det räcker för tillfället.
Nu laddas det med massiva mängder Foo Fighters här.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:49Sömnbrist skulle väl i och för sig kunna ge upphov till massa inlägg i GLAD-tråden också om de berodde på någon form av trevlig nattaktivitet. Men det var inte det som det handlade om nu....även om jag gjorde mitt bästa för att drömma söta drömmar om rugb
Sömnbrist skulle väl i och för sig kunna ge upphov till massa inlägg i GLAD-tråden också om de berodde på någon form av trevlig nattaktivitet. Men det var inte det som det handlade om nu....även om jag gjorde mitt bästa för att drömma söta drömmar om rugb
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:52Och det gick alltså inte att drömma söta drömmar om rugby...du får byta dröm-setting helt enkelt 🙂
Och det gick alltså inte att drömma söta drömmar om rugby...du får byta dröm-setting helt enkelt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:07Tyvärr har ju det där med grubblerier och dålig nattsömn en viss tendens att bli en dålig spiral. Har haft några sådana turer det sista året, lite ovant för mig som normalt inte har några som helst problem med sömnen alls.
Tyvärr har ju det där med grubblerier och dålig nattsömn en viss tendens att bli en dålig spiral. Har haft några sådana turer det sista året, lite ovant för mig som normalt inte har några som helst problem med sömnen alls.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:15Nej det är väl så. Fast jag tycker att man till slut borde ligga så mycket på minus med sömnen att man däckar av utmattning när man lägger ner huvudet på kudden. Men det är klart, det underlättar ju inte att man är tämligen sysslolös om dagarna och kan li
Nej det är väl så. Fast jag tycker att man till slut borde ligga så mycket på minus med sömnen att man däckar av utmattning när man lägger ner huvudet på kudden. Men det är klart, det underlättar ju inte att man är tämligen sysslolös om dagarna och kan li
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:20God morgon. Vaknade halv åtta och bestämde mig raskt för att ligga kvar i sängen och fundilera lite. Det funkade kanonbra, ända tills nu! 😉
God morgon. Vaknade halv åtta och bestämde mig raskt för att ligga kvar i sängen och fundilera lite. Det funkade kanonbra, ända tills nu! 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:31morrn morrn, det ser ut att bli underbart väder idag med.
morrn morrn, det ser ut att bli underbart väder idag med.