Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:38God morgon, klockan ringde 05:15 idag 🙁 sen dess har man slumrat på tåg hemåt Eskilstuna. Snart är man framme.
God morgon, klockan ringde 05:15 idag 🙁 sen dess har man slumrat på tåg hemåt Eskilstuna. Snart är man framme.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:13Elin det där med utmattningen funkar inte riktigt, när man är inne i en sån där spiral tycker jag att man vaknar till hela tiden, så kroppen får väl sin nödsömn p g a däckning men man blir aldrig utvilat och går omkring som i ett töcken. Medhåll Fredrik,
Elin det där med utmattningen funkar inte riktigt, när man är inne i en sån där spiral tycker jag att man vaknar till hela tiden, så kroppen får väl sin nödsömn p g a däckning men man blir aldrig utvilat och går omkring som i ett töcken. Medhåll Fredrik,
Quote from Fredric Lagerström on 10 April 2010, 10:50Hmm God morgon. Nåja jag har faktiskt varit uppe ett tag! Har jobbat lite med städning och disk. Faktiskt! Anser att jag har rätt att gå upp när jag vill när jag är ledig. 😉
Eva B och Johan N: Vilket väder ni fick!! Hade gärna velat vara med idag!
Hmm God morgon. Nåja jag har faktiskt varit uppe ett tag! Har jobbat lite med städning och disk. Faktiskt! Anser att jag har rätt att gå upp när jag vill när jag är ledig. 😉
Eva B och Johan N: Vilket väder ni fick!! Hade gärna velat vara med idag!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:50God morgon.
Kors, vad ni är morgonpigga.
Jag har njutit av frukost och tidningsläsande i lugn och ro och gläds åt att jag äntligen börjar bli frisk på riktigt.
God morgon.
Kors, vad ni är morgonpigga.
Jag har njutit av frukost och tidningsläsande i lugn och ro och gläds åt att jag äntligen börjar bli frisk på riktigt.
Quote from Fredric Lagerström on 10 April 2010, 10:53Ja, dom e så himla rediga dom andra. Uppe med tuppen bla bla bla o såna grejer osv plus.
😉
Ja, dom e så himla rediga dom andra. Uppe med tuppen bla bla bla o såna grejer osv plus.
😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:55Den där tuppen har jag aldrig sett skymten av ens när jag varit uppe tidigt.
Den där tuppen har jag aldrig sett skymten av ens när jag varit uppe tidigt.
Quote from Fredric Lagerström on 10 April 2010, 11:02Tuppen ja...? Kan vara Bruse kanske? Jag vet inte... 😉
http://open.spotify.com/track/6qMigKASABJSDFTiVWmvQJ
Tuppen ja...? Kan vara Bruse kanske? Jag vet inte... 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 11:20God morgon, eller ja förmiddag. Har varit uppe ett tag nu, sprungit o pluggat skall fortsätta lite med pluggandet sedan blir det fest i Öxabäck 😀
ha en toppen dag alla super singlar
God morgon, eller ja förmiddag. Har varit uppe ett tag nu, sprungit o pluggat skall fortsätta lite med pluggandet sedan blir det fest i Öxabäck 😀
ha en toppen dag alla super singlar
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 11:38måste ju ställa frågan...... varför går man upp innan tuppen när det är lördag???? ni som har varit här vid typ 5 o skrivit... då sov jag riktigt tungt.... vakna vid 8 o funderade på om jag skulle ta fm spinningen.. o det gjorde jag.. så jag ska hopp in i
måste ju ställa frågan...... varför går man upp innan tuppen när det är lördag???? ni som har varit här vid typ 5 o skrivit... då sov jag riktigt tungt.... vakna vid 8 o funderade på om jag skulle ta fm spinningen.. o det gjorde jag.. så jag ska hopp in i
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 11:48gääääääääääääsp!
Då var snart frukostgröten avklarad (va?! Såhär dags? Håkan din 7sovare...ja, jag vet 😉 )
och jag ska pallra mig in till staaaan och köpa framskärm till cukelen så jag slipper bli nerstänkt när jag cuklar till jobbet på måndag.Bruse,
gääääääääääääsp!
Då var snart frukostgröten avklarad (va?! Såhär dags? Håkan din 7sovare...ja, jag vet 😉 )
och jag ska pallra mig in till staaaan och köpa framskärm till cukelen så jag slipper bli nerstänkt när jag cuklar till jobbet på måndag.
Bruse,