Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 16:39Åh fan, Håkan. Så du menar att min approach med att vara rakt på sak är ute? Attans. (H)
Åh fan, Håkan. Så du menar att min approach med att vara rakt på sak är ute? Attans. (H)
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:41Håkan: Skön avatar du har! *asg*
Håkan: Skön avatar du har! *asg*
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:45Rakt på sak gör saker och ting bra mycket enklare iaf.
Rakt på sak gör saker och ting bra mycket enklare iaf.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:47Sofie,
å tack, jag är nypermanentad på bilden 😀
Sofie,
å tack, jag är nypermanentad på bilden 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:49Fredrik,
absolut, jag trivs bäst med folk som är ärliga och raka utan att vara elaka. Är lite hemligt kär i Carin på jobbet t ex just för att hon är ärlig och rak... sen är hon fantastiskt vacker också, det spelar såklart en viss roll 😀
EDIT: sen k
Fredrik,
absolut, jag trivs bäst med folk som är ärliga och raka utan att vara elaka. Är lite hemligt kär i Carin på jobbet t ex just för att hon är ärlig och rak
... sen är hon fantastiskt vacker också, det spelar såklart en viss roll 😀
EDIT: sen k
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:55Enklare ja, Fredrik. Men kanske inte alltid roligare. Eller.. hmm.. roligt en betydligt kortare stund, kanske jag menade? *skrattar*
Enklare ja, Fredrik. Men kanske inte alltid roligare. Eller.. hmm.. roligt en betydligt kortare stund, kanske jag menade? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:58Haha :-), ja så kan man ju se det. Fast jag tycker kanske att det roliga förkommer i en massa trassel ganska snart i alla fall, så jag vet inte hur länge det blir så roligt ändå när det kommer till kritan.
Haha :-), ja så kan man ju se det. Fast jag tycker kanske att det roliga förkommer i en massa trassel ganska snart i alla fall, så jag vet inte hur länge det blir så roligt ändå när det kommer till kritan.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:59Hmmm.. du har en poäng. Men det blir hur som haver mycket mindre tid som man kan gå omkring och tänka kaaaanske trots allt? 😉
Hmmm.. du har en poäng. Men det blir hur som haver mycket mindre tid som man kan gå omkring och tänka kaaaanske trots allt? 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:03Ja, det går ju inte att komma ifrån. Jag kan väl möjligen känna att jag har lite halvknepiga erfarenheter av utdragna "kansken" för närvarande, så jag kan tänka mig att låta bli det ett tag framöver om sanningen ska fram.
Ja, det går ju inte att komma ifrån. Jag kan väl möjligen känna att jag har lite halvknepiga erfarenheter av utdragna "kansken" för närvarande, så jag kan tänka mig att låta bli det ett tag framöver om sanningen ska fram.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:05Ja och själv har jag ju inte ens NÄSTAN tålamod nog för att "roa mig" med några kansken. Men just NU känns det ändå som att ett kanske hade varit lite roligare än.. ingenting alls? (#)
Ja och själv har jag ju inte ens NÄSTAN tålamod nog för att "roa mig" med några kansken. Men just NU känns det ändå som att ett kanske hade varit lite roligare än.. ingenting alls? (#)