Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 06:03Morrn på er, eller egentligen borde jag skriva i god natt för jag är på väg hem från krogen och nu ska jag kanske vidare till frustrerad-tråden...
Morrn på er, eller egentligen borde jag skriva i god natt för jag är på väg hem från krogen och nu ska jag kanske vidare till frustrerad-tråden...
Quote from Rasmus Olsson on 11 April 2010, 06:47Så illa Richard?
Min kropp skrek kaffe när jag vaknade och det tyckte jag var en bra idé.
Så illa Richard?
Min kropp skrek kaffe när jag vaknade och det tyckte jag var en bra idé.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 07:35God Morgon och till dig Richard får jag väl säga sov gott!
God Morgon och till dig Richard får jag väl säga sov gott!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 07:41God...*gäspar*...morgon! *tittar yrvaket in*
Nu tycker jag Kenny, Mats och Anna ska komma tillbaka... Och Magnus var inte heller inne igår va? Hm... *försöker räkna ut nåt men ger upp och gäspar istället*
God...*gäspar*...morgon! *tittar yrvaket in*
Nu tycker jag Kenny, Mats och Anna ska komma tillbaka... Och Magnus var inte heller inne igår va? Hm... *försöker räkna ut nåt men ger upp och gäspar istället*
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 07:42God morgon, 8,5 timmars välbehövlig sömn med mini hemma, förutom sedvanlig vällingpåfyllning en gång på natten. We like (t+).
God morgon, 8,5 timmars välbehövlig sömn med mini hemma, förutom sedvanlig vällingpåfyllning en gång på natten. We like (t+).
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:02God morgon?
Jag och JB delade på natten (eftersom jag när jag skulle stänga av TVn givetvis fastnade framför den istället) då jag återigen somnade på soffan men vaknade mitt i natten och bytte sovplats mot min säng en trappa upp.
God morgon?
Jag och JB delade på natten (eftersom jag när jag skulle stänga av TVn givetvis fastnade framför den istället) då jag återigen somnade på soffan men vaknade mitt i natten och bytte sovplats mot min säng en trappa upp.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:12God morgon, aaaah vad jag har sovit skönt. Det var visst en fylla som felades mig och min sömn. 😀
God morgon, aaaah vad jag har sovit skönt. Det var visst en fylla som felades mig och min sömn. 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:14God morgon!
Fantastiskt bra fest i går kväll med många nya bekantskaper.
Nu kör jag mental träning framför Paris Marathon på Eurosport.
God morgon!
Fantastiskt bra fest i går kväll med många nya bekantskaper.
Nu kör jag mental träning framför Paris Marathon på Eurosport.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 13:28Elin elin 🙂
Elin elin 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 13:30Elin, kom hit med en bra fylla och se om den biter på mig med...den jag satsade på igår funkade inte...vill sooooova...
Elin, kom hit med en bra fylla och se om den biter på mig med...den jag satsade på igår funkade inte...vill sooooova...