Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 13:33Får ta det en annan gång, nu ska jag ut i solen och umgås med en vän. 🙂
Får ta det en annan gång, nu ska jag ut i solen och umgås med en vän. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 13:41ohh, du har vänner...you lucky, lucky bastard...bloody favouritism 🙂
ohh, du har vänner...you lucky, lucky bastard...bloody favouritism 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:11Richard: Jag skrev en vän...jag påstod aldrig att jag hade flera. 😉
Richard: Jag skrev en vän...jag påstod aldrig att jag hade flera. 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:12Vid närmare eftertanke kan man nog ta bort 😉 i slutet av den meningen för när allt kommer omkring är han väl i princip min enda riktiga vän just för tillfället. 😀
Vid närmare eftertanke kan man nog ta bort 😉 i slutet av den meningen för när allt kommer omkring är han väl i princip min enda riktiga vän just för tillfället. 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 05:39God morgon!
Jag vill ta detta tillfälle att passa på och ta tillbaka allt jag någonsin sagt om att det skulle kunna vara kul att minnas vad man drömmer. Man vaknar ju helt förvirrad för tusan!? (#)
God morgon!
Jag vill ta detta tillfälle att passa på och ta tillbaka allt jag någonsin sagt om att det skulle kunna vara kul att minnas vad man drömmer. Man vaknar ju helt förvirrad för tusan!? (#)
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2010, 06:37Oj Jessie, det lät som en spännande dröm. Berätta!
God morgon förty.
Oj Jessie, det lät som en spännande dröm. Berätta!
God morgon förty.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 06:44God morgon supersinglarna!
Jag sov GOTT så den där ->(#)<- jag så försiktigt la till i Godnatt-tråden igår suddas nu bort! Ute är det genomgrått precis överallt och jag ska inte cykla hemifrån förrän om 1,25h minst. Tänkte göra en god frukost och ta det
God morgon supersinglarna!
Jag sov GOTT så den där ->(#)<- jag så försiktigt la till i Godnatt-tråden igår suddas nu bort! Ute är det genomgrått precis överallt och jag ska inte cykla hemifrån förrän om 1,25h minst. Tänkte göra en god frukost och ta det
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 07:10Morrn morrn, Härligt med kortveckan nu, dock svinsegt att gå upp idag.
Morrn morrn, Härligt med kortveckan nu, dock svinsegt att gå upp idag.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 07:12Goder morgon alla glada !!
Idag är det bara 7 dagar kvar till nästa måndag 🙂Lucas >> Va då kort vecka ????
Goder morgon alla glada !!
Idag är det bara 7 dagar kvar till nästa måndag 🙂
Lucas >> Va då kort vecka ????
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 07:23Morrn!
Ja om det ändå bara var drömmar som gjorde mig förvirrad!
Jag behöver Java..
Morrn!
Ja om det ändå bara var drömmar som gjorde mig förvirrad!
Jag behöver Java..