Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon i efterskott!

Och ja, det var en GOD morgon...

Nu ska jag vara tyst.

Ha en fin lördag allihopa! 😀 😀 😀

Jag vill också ha en GOD morgon. *avis på alla som haft det*

hmmmm... är Sofie på väg att ta över snusktiteln från Elin ... lite i smyg sådär eller är det bara jag som ska tvätta munnen med tvål i frustrationstråden och sluta tolka in en massa saker i folks inlägg 😀

Sådär ja, stian skurad, locket lagt på brunnen, luckorna satta för fönstren, däcken bytta och cykeln tvättat...då var det bara det roliga kvar...lägga biran på kylning och invänta kvällen 🙂

Håkan: Hihi... Jag vet inte vad du pratar om! *förklarar försynt*

(Men en morgon är GOD när man får pussa någon och mysa exempelvis)

*börjar hålla tyst igen*

Håkan: Sofie håller bara på och försöker blixtförändra det svenska språket så att man snart inte ens kan säga att man sovit sött utan att folk tror att man fått ligga... *nickar allvarsamt*

Sofie: håller du på att vara osingel el 😉

Jessie: Vet inte vad du pratar om heller? Man ligger väl ner när man sover?

Sabina: Nä, alltså, och hur är vädret hos dig då? Här är det grått som fan och det duggregnar dessutom (t-) *byter subtilt samtalsämne*

Sofie: hmmm tolkar det som om att nånting är på g i alla fall!!! men vädret här är som hos dig låter det som.. spöregnade förut imorse när jag begav mig till spinningen!!!

Sofie,
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt (L) jag är inte alls avundsjuk och tröstar mig med ett långpass i stället ... *suck* ...

Jessie,
du får det att låta som ett nytt fenomen? När tjejjor är inblandade ska man inte bry sig så mycket om vad de säger utan me