Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 05:39God morgon. Har precis avslutat frukosten. Ska iväg och springa, start kl 8. 😀
God morgon. Har precis avslutat frukosten. Ska iväg och springa, start kl 8. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2010, 06:10Godmorgon kanske jag skulle sagt? Bra start med lös i magen... är jag nervös eller? Nääääe inte alls...
Godmorgon kanske jag skulle sagt? Bra start med lös i magen... är jag nervös eller? Nääääe inte alls...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 06:51God morgon allihopa !
Här är man uppe med tuppen för att ge sig ut och springa på Göteborgsvarvets premiärbana från 1980.
God morgon allihopa !
Här är man uppe med tuppen för att ge sig ut och springa på Göteborgsvarvets premiärbana från 1980.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 07:02GodMorgon!
Hade inte alls tänkt gå upp såhär tidigt, men vaknade så tidigt och lyckades inte somna om.Ha en bra dag alla!
GodMorgon!
Hade inte alls tänkt gå upp såhär tidigt, men vaknade så tidigt och lyckades inte somna om.
Ha en bra dag alla!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:32Jag säger väl god morgon för andra gången. Nu uppe och frukostäten. Ska maten bara få smälta lite innan det blir långpass här med. Det verkar vara temat för dagen. 🙂
Mindre bra laddat av mig att bara ha fått 3-4 timmars upphackad sömn dock.
Jag säger väl god morgon för andra gången. Nu uppe och frukostäten. Ska maten bara få smälta lite innan det blir långpass här med. Det verkar vara temat för dagen. 🙂
Mindre bra laddat av mig att bara ha fått 3-4 timmars upphackad sömn dock.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:39God morgon. Ny dag, nya möjligheter.
God morgon. Ny dag, nya möjligheter.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:40I sanning. Carpe diem!
I sanning. Carpe diem!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:41Morrn morrn!
Elin, sista inlägget 01,30 och dagens första (ja, eller egentligen andra då) inlägg 05,20...hur mås det? Mycket spring i benen eller har du utvecklat ett gravt FB-beroende? 🙂
Morrn morrn!
Elin, sista inlägget 01,30 och dagens första (ja, eller egentligen andra då) inlägg 05,20...hur mås det? Mycket spring i benen eller har du utvecklat ett gravt FB-beroende? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:42morrn morrn, verkar bli en seg dag med onda ben
morrn morrn, verkar bli en seg dag med onda ben
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:42Tror att jag har något slags oversize lovikavantar på som gör det lite svårare än vanligt att fånga dagen, men jag ska se vad jag kan göra :-). Lycka till på långpasset.
edit: förtydligar.
Tror att jag har något slags oversize lovikavantar på som gör det lite svårare än vanligt att fånga dagen, men jag ska se vad jag kan göra :-). Lycka till på långpasset.
edit: förtydligar.