Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 06:57Haha, var det jag som skulle vara liket Lucas? 😀 Jag går från klarhet till klarhet känner jag.
Edit: Jo lugnt och skönt ska det bli med yoga. Jag kommer antagligen börja stortjuta men det får det väl vara värt.
Haha, var det jag som skulle vara liket Lucas? 😀 Jag går från klarhet till klarhet känner jag.
Edit: Jo lugnt och skönt ska det bli med yoga. Jag kommer antagligen börja stortjuta men det får det väl vara värt.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 06:59Elin: Ja det skulle vara du idag:D du brukar ju inte vara igång förens tolv ju.
Ta med en superabsorerande trasa då.*hett tips*
Elin: Ja det skulle vara du idag:D du brukar ju inte vara igång förens tolv ju.
Ta med en superabsorerande trasa då.*hett tips*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:02God morgon på er! Nu, efter en rejält stor kopp kaffe med tillbehör, beger jag mig till jobbet! 🙂 Och alldeles strax kommer helgen!
God morgon på er! Nu, efter en rejält stor kopp kaffe med tillbehör, beger jag mig till jobbet! 🙂 Och alldeles strax kommer helgen!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:08Morning Cats and dogs.
Fredag igen 😀 det blir bra det.
Morning Cats and dogs.
Fredag igen 😀 det blir bra det.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:25*Hmmm tittar runt ... ser inge katter eller hundar ... aaahhhh Yvonne pratar i nattmössan efter en god natts sömn 🙂 *
*Hmmm tittar runt ... ser inge katter eller hundar ... aaahhhh Yvonne pratar i nattmössan efter en god natts sömn 🙂 *
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2010, 07:35Mjau! 😉
En helt stilla solig morgon här vid kusten. Himlen är blååååå!
Ha en fin dag alla!
Mjau! 😉
En helt stilla solig morgon här vid kusten. Himlen är blååååå!
Ha en fin dag alla!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:42Låter härligt Aadu, hoppas det vackra vädret är på väg hit! 🙂
Låter härligt Aadu, hoppas det vackra vädret är på väg hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:45Iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
Nej min skärm blöder !!!
Hämta plåster !!! Hjälp mig då !!!
Iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
Nej min skärm blöder !!!
Hämta plåster !!! Hjälp mig då !!!
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2010, 07:49Jadå, Jeanette. Vid ca kl 10 tittar solen fram där vid din stora sjö!
Micke, går hissen ända upp?? 😉
Jadå, Jeanette. Vid ca kl 10 tittar solen fram där vid din stora sjö!
Micke, går hissen ända upp?? 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:51Tack Aadu, dagen ser mycket bättre ut nu med den prognosen!
Men Micke vad går du på eg???;)
Tack Aadu, dagen ser mycket bättre ut nu med den prognosen!
Men Micke vad går du på eg???;)