Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:01Hångla i thermalbad är myyyysigt! (H:)
Hångla i thermalbad är myyyysigt! (H:)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:01Det finns annat skoj man kan göra i poolen med 😉
:D:D:D:D
Det finns annat skoj man kan göra i poolen med 😉
:D:D:D:D
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 13:01Var det då du simmade upp sådär otäckt nära mig?
Var det då du simmade upp sådär otäckt nära mig?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:02micke (H:) *ler*
Hatar pollen! och älskar snö, ngn (Sessan) som skriver under?
micke (H:) *ler*
Hatar pollen! och älskar snö, ngn (Sessan) som skriver under?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:03In public Lucas????! *tittar förskräckt på*
In public Lucas????! *tittar förskräckt på*
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:10Emelie >>> hmmm inte förrän om 7-8 månader iallafall
*funderar på att stoppa ner i snöboll innan för tröjan på Emelie, hon verkar ju tycka om snö så mycket ändå*
Emelie >>> hmmm inte förrän om 7-8 månader iallafall
*funderar på att stoppa ner i snöboll innan för tröjan på Emelie, hon verkar ju tycka om snö så mycket ändå*
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:13Nej, Bruse. Sist jag var där var du inte med.
Nej, Bruse. Sist jag var där var du inte med.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:14ja gör du det Micke du kanske får tillbaka den ngn annanstanns bara så du vet 🙂
okej jag är lite bitter idag, ber om ursäkt för mitt klagande, som kompensation skall ni här få sommarens ev. "sommarplåga" 😀
http://open.spotify.com/track/0KpfYajJVVGg
ja gör du det Micke du kanske får tillbaka den ngn annanstanns bara så du vet 🙂
okej jag är lite bitter idag, ber om ursäkt för mitt klagande, som kompensation skall ni här få sommarens ev. "sommarplåga" 😀
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 13:16Inte?
Inte?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 13:21*funderar starkt på att göra det , vad kan hända.... ?
"
Emelie heter jag och håller mig för det mesta på gymets olika pass, combat, box, pump mm. Då jag inte tränar själv är jag instruktör i spinning, body tone och box & kick, Det är helt underbart rol
*funderar starkt på att göra det , vad kan hända.... ?
"
Emelie heter jag och håller mig för det mesta på gymets olika pass, combat, box, pump mm. Då jag inte tränar själv är jag instruktör i spinning, body tone och box & kick, Det är helt underbart rol