Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:27Lucas: jag havdar bestamt att det inte galler soderut 😉
Lucas: jag havdar bestamt att det inte galler soderut 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:34Goder Morgon Alla Glada ( och ni andra också )
Då har man plöjt igenom ( selektivt) 5000+, snacka om att förmiddagen gick fort 🙂 Hoppas att ni har haft en bra påsk/ helg.
Min började bra men att ha lite extra tid med barnen och besök. Resten har gått å
Goder Morgon Alla Glada ( och ni andra också )
Då har man plöjt igenom ( selektivt) 5000+, snacka om att förmiddagen gick fort 🙂 Hoppas att ni har haft en bra påsk/ helg.
Min började bra men att ha lite extra tid med barnen och besök. Resten har gått å
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:34Anna: Det gäller överallt 🙂
Anna: Det gäller överallt 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2010, 09:36Micke, jag förstår att helgen varit tuff. Men det är tisdag idag.
Micke, jag förstår att helgen varit tuff. Men det är tisdag idag.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:43Nä Bruse det är "måndag"! 😉
Nä Bruse det är "måndag"! 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:43Bruse >> nja ... Det står tisdag på datorn men alla dessa problem som rings in i dag är måndags problem. Därför skrevs det "måndag".
Nu verkar de ta sin kaffe så då är det väl lika bra att jag gör det jag med.
Bruse >> nja ... Det står tisdag på datorn men alla dessa problem som rings in i dag är måndags problem. Därför skrevs det "måndag".
Nu verkar de ta sin kaffe så då är det väl lika bra att jag gör det jag med.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:16God morgon, vet att det är lite sent men har varitvaken ett tag. Sitter i en föreläsningssal i Västerås och försöker hålla mig vaken 🙂
God morgon, vet att det är lite sent men har varitvaken ett tag. Sitter i en föreläsningssal i Västerås och försöker hålla mig vaken 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:17Robert: Vad är det för föreläsning? Har du ingen mobil som man kan chatta med?
Robert: Vad är det för föreläsning? Har du ingen mobil som man kan chatta med?
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:20Kenny: det är företagsekonomi på B-nivå. Sitter med en iPhone så det borde gå att chatta 🙂
Kenny: det är företagsekonomi på B-nivå. Sitter med en iPhone så det borde gå att chatta 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:21Robert: Ja, då förstår jag att du håller på att somna! 😉
Robert: Ja, då förstår jag att du håller på att somna! 😉