Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 08:42Den vill nog bara ha lite el.
Den vill nog bara ha lite el.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:45Hade samma strul med den gamla datorn och när jag försökte pilla rent lossade det tangenter. Blev lite trassligt, dom går ju inte att sätta tillbaka. Därav paniken, den jag har nu köptes för 3 veckor sedan och jag vill inte ha sönder den redan. Iochförsej
Hade samma strul med den gamla datorn och när jag försökte pilla rent lossade det tangenter. Blev lite trassligt, dom går ju inte att sätta tillbaka. Därav paniken, den jag har nu köptes för 3 veckor sedan och jag vill inte ha sönder den redan. Iochförsej
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:19morrn morrn, ser ut att vara i princip klarblå himmel och en fin dag. Jag hoppas vädret håller i sig under kommande veckan då jag tagit semester och hoppas kunna beta av lite på båten så den kan komma i sjön i sommar.
Förslagsvis vill jag ha minst 2 dag
morrn morrn, ser ut att vara i princip klarblå himmel och en fin dag. Jag hoppas vädret håller i sig under kommande veckan då jag tagit semester och hoppas kunna beta av lite på båten så den kan komma i sjön i sommar.
Förslagsvis vill jag ha minst 2 dag
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:33God morgon!
Dagens schema:
Ta sig till gymmet en sväng
Göra miljonvinstsystemet till v75
Påsklunch hos mor och far
Elda med systerbarnen (lära dem göra bensinbomber, ej uppskattat av deras mamma)
Skrämma upp systerbarnen så de inte vill leka mer (när jag
God morgon!
Dagens schema:
Ta sig till gymmet en sväng
Göra miljonvinstsystemet till v75
Påsklunch hos mor och far
Elda med systerbarnen (lära dem göra bensinbomber, ej uppskattat av deras mamma)
Skrämma upp systerbarnen så de inte vill leka mer (när jag
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:33God Morgon! Jepp idag en den god, strålande sol och hyfsat varmt. Börjar nästan ångra att jag inte hängde med ut på dagen långpass. Får bli ner på stan och plantera sig på något soligt ställe och bara njuta av vårsolen. (H:) (H)
God Morgon! Jepp idag en den god, strålande sol och hyfsat varmt. Börjar nästan ångra att jag inte hängde med ut på dagen långpass. Får bli ner på stan och plantera sig på något soligt ställe och bara njuta av vårsolen. (H:) (H)
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2010, 10:23God morgon!
Vilket gott väder! Vilket tangentbordsdrama Eva 😀
Jag ska nog stänga in mej på vinden på gymet först men skall absolut ut på en cykeltur i solen sen!
GLaD PÅsK* (va har tangentbordet ballat ur??) 😉
God morgon!
Vilket gott väder! Vilket tangentbordsdrama Eva 😀
Jag ska nog stänga in mej på vinden på gymet först men skall absolut ut på en cykeltur i solen sen!
GLaD PÅsK* (va har tangentbordet ballat ur??) 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 10:26Morrn morrn alla singlar 🙂
Eva, om det är smulor under tangenterna så kan det funka med en dammsugare. Är det marmelad så är det nog lite värre. Hehe 😉 Oförskämd dator som inte uppskattar frukosten du ger den 🙂
Morrn morrn alla singlar 🙂
Eva, om det är smulor under tangenterna så kan det funka med en dammsugare. Är det marmelad så är det nog lite värre. Hehe 😉 Oförskämd dator som inte uppskattar frukosten du ger den 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 10:36haha, tangentbordsdrama! Mata den med frukost borde inte var anått problem men vis av tidigare erfarenhet så kan jag tipsa om att vara försiktig med att ge den gin & tonic att dricka. Precis som med människor så är det inga problem i början men dagen efte
haha, tangentbordsdrama! Mata den med frukost borde inte var anått problem men vis av tidigare erfarenhet så kan jag tipsa om att vara försiktig med att ge den gin & tonic att dricka. Precis som med människor så är det inga problem i början men dagen efte
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 12:02God morgon alla! Jösses vilken träkeps jag har fått på mig, blev utgång igår, vampire lounge. Min polare är dj där så det blev en helkväll.... Så om ni går ut i solen så ligger jag kvar i "våran" soffa. Man UTD-Chelsea om ca 2 timmar!
Come on you reds!
God morgon alla! Jösses vilken träkeps jag har fått på mig, blev utgång igår, vampire lounge. Min polare är dj där så det blev en helkväll.... Så om ni går ut i solen så ligger jag kvar i "våran" soffa. Man UTD-Chelsea om ca 2 timmar!
Come on you reds!
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 07:17Godmorgon!
Jisses, satt uppe för länge igår, enbart för att komma ned i nol olästa inlägg. Å ni bara spammade på. Nu när jag vaknar så är det hundra olästa inlägg!
Är det så kära supersinglar, att ni inte har något liv, är ni hjärtligt välkommna att kom
Godmorgon!
Jisses, satt uppe för länge igår, enbart för att komma ned i nol olästa inlägg. Å ni bara spammade på. Nu när jag vaknar så är det hundra olästa inlägg!
Är det så kära supersinglar, att ni inte har något liv, är ni hjärtligt välkommna att kom