Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:37Gomorron Bruse och Yvonne. Kul för din dotter att få åka till Portugal!
Gomorron Bruse och Yvonne. Kul för din dotter att få åka till Portugal!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 07:41Godmorgon pigga tôser! Tjejer i min smak minsann.
Godmorgon pigga tôser! Tjejer i min smak minsann.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:43HJÄlp! ÄR DEt NÅNSOM HAr nåtbraTIPS TILlatt rengöRA TANGEnt BorD?
FICK nÅT UNder TAB MENPETAde BORT DET MOT vÄNSTER: KUNDE INTE trycka ner shift SÅ JAG TOG I OCH NU FÅ%R JAG INTA UPP TANGEnten!.
HJÄlp! ÄR DEt NÅNSOM HAr nåtbraTIPS TILlatt rengöRA TANGEnt BorD?
FICK nÅT UNder TAB MENPETAde BORT DET MOT vÄNSTER: KUNDE INTE trycka ner shift SÅ JAG TOG I OCH NU FÅ%R JAG INTA UPP TANGEnten!.
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 07:46Hahaha!
Det där är ett gissel. Börja med att stänga av datorn. Är det ett löst tangentbord, så koppla loss det. Jag brukar då skruva isär de och rengöra med kemiskt ren bensins. Använd inte t-sprit, det blir en fet hinna efter det, så inget funkar.
Fas
Hahaha!
Det där är ett gissel. Börja med att stänga av datorn. Är det ett löst tangentbord, så koppla loss det. Jag brukar då skruva isär de och rengöra med kemiskt ren bensins. Använd inte t-sprit, det blir en fet hinna efter det, så inget funkar.
Fas
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:47DET äR En BÄRBAR OcH DEn ÄR nY
DET äR En BÄRBAR OcH DEn ÄR nY
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 07:49Försök med en mejsel under pilla upp den försiktigt. Men stäng av först.
Försök med en mejsel under pilla upp den försiktigt. Men stäng av först.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 07:52oKEJ; VI HÖRS oM ENSTuND SkAPROVA:
oKEJ; VI HÖRS oM ENSTuND SkAPROVA:
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 07:57Lycka till, ta det försiktigt.
Lycka till, ta det försiktigt.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:02God Morgon! Va tidigt ni är uppe en lördag!
God Morgon! Va tidigt ni är uppe en lördag!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 08:14Helena, tidig varje dag. Fast idag som jag länge till halv åtta.
Helena, tidig varje dag. Fast idag som jag länge till halv åtta.