Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:24Klart du måste dö i en soffa tidigt ikväll, Bruse. Hur ska du annars kunna ta tillbaka din naturliga dygnsrytm?
Klart du måste dö i en soffa tidigt ikväll, Bruse. Hur ska du annars kunna ta tillbaka din naturliga dygnsrytm?
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 08:25Jessie, glömde ett s där, "någons" skulle det vara.
Jessie, glömde ett s där, "någons" skulle det vara.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:27Bruse, du vet ju hur man gör egentligen. Drick kaffe först, skriv på fb sedan! (H)
Bruse, du vet ju hur man gör egentligen. Drick kaffe först, skriv på fb sedan! (H)
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 08:30jo jag märker det... KAFFE
jo jag märker det... KAFFE
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 09:07God Morgon, en härlig dag väntar i solen.
God Morgon, en härlig dag väntar i solen.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 09:16+1 på Sofie!!
(men jag har ju hund, så det löste sig rätt så omgående)
+1 på Sofie!!
(men jag har ju hund, så det löste sig rätt så omgående)
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 09:17Frysa?! Flickor, ni är väl inte i klimakteriet redan?! Det är ju plusgrader ute, då går man med kortbyxor.
Frysa?! Flickor, ni är väl inte i klimakteriet redan?! Det är ju plusgrader ute, då går man med kortbyxor.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 10:29Gomorrn alla! Har just intagit en brakfrukost så nu kan dagen börja! 🙂
Bruse: man svettas i klimakteriet.
Gomorrn alla! Har just intagit en brakfrukost så nu kan dagen börja! 🙂
Bruse: man svettas i klimakteriet.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 10:34Godmorgon! Lägesrapport från Helsingborg: Nästan klarblå himmel men brr så kallt på balkongen. Inte ens Jakob uppskattade den friska luften där. En maskin tvätt är på gång. Första koppen kaffe urdrucken. Nu ska jag ringa mamma, det var ett tag sedan.
Godmorgon! Lägesrapport från Helsingborg: Nästan klarblå himmel men brr så kallt på balkongen. Inte ens Jakob uppskattade den friska luften där. En maskin tvätt är på gång. Första koppen kaffe urdrucken. Nu ska jag ringa mamma, det var ett tag sedan.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 10:34Dubbelpost! Min första! *klappar på axeln*
Dubbelpost! Min första! *klappar på axeln*