Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 09:47Elin: Det som är jobbigt är att jag inte har blivit ordentligt sjuk... Jag är snuvig och har hostat ibland, men ibland känner jag mig nästan helt bra. Det suger ju! (#)
Elin: Det som är jobbigt är att jag inte har blivit ordentligt sjuk... Jag är snuvig och har hostat ibland, men ibland känner jag mig nästan helt bra. Det suger ju! (#)
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 16:58Elin, Fredrik och Anna:
Ja, det var en grym video! (H:) Jag hade faktiskt inte sett den... Blev så jefla GLAD av den 😀 Gillade också att det var mycket färgglada kläder bland publiken (t+)
Kramkampanjen har jag sett däremot och den liksom svider inuti!
Elin, Fredrik och Anna:
Ja, det var en grym video! (H:) Jag hade faktiskt inte sett den... Blev så jefla GLAD av den 😀 Gillade också att det var mycket färgglada kläder bland publiken (t+)
Kramkampanjen har jag sett däremot och den liksom svider inuti!
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 18:13Oprahs min i den är helt oslagbar.
edit: och det faktum att hon råkar säga "so fucking cool" i något läge 😀 (t+)
Oprahs min i den är helt oslagbar.
edit: och det faktum att hon råkar säga "so fucking cool" i något läge 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 07:36God morgon alla FB:are, det tar antagligen evigheter innan ni är uppe och börjar spamma söndagen här 🙂
Hoppas ni alla har sovit gott iallafall.
God morgon alla FB:are, det tar antagligen evigheter innan ni är uppe och börjar spamma söndagen här 🙂
Hoppas ni alla har sovit gott iallafall.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 07:40Godmorgon Godmorgon..
Va skönt det är att vara pigg denna soliga Söndag 😀
Godmorgon Godmorgon..
Va skönt det är att vara pigg denna soliga Söndag 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 07:53God morgon!
Trött som f-n. Men kroppen gör faktiskt inte så ont som befarat (hoppats...). Mina muskler verkar tåla en hel del uppenbarligen. Öm i knäna är jag dock, vilken "tur" att jag ska åka tåg i 15h imorgon (#)
Å andra sidan, vad är mina futtiga 8
God morgon!
Trött som f-n. Men kroppen gör faktiskt inte så ont som befarat (hoppats...). Mina muskler verkar tåla en hel del uppenbarligen. Öm i knäna är jag dock, vilken "tur" att jag ska åka tåg i 15h imorgon (#)
Å andra sidan, vad är mina futtiga 8
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:09Anna: Bra jobbat på dig oxå, och svar på frågan vad dina 8 mil är jämfört med Bruses 32 svarar jag 1/4. (hv)
Anna: Bra jobbat på dig oxå, och svar på frågan vad dina 8 mil är jämfört med Bruses 32 svarar jag 1/4. (hv)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:11God morgon! 😀
Såå lång tid tog det väl ändå inte? 😉
God morgon! 😀
Såå lång tid tog det väl ändå inte? 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 08:11Hahaha Björn. Ja, du har ju onekeligen rätt på den punkten...
Hahaha Björn. Ja, du har ju onekeligen rätt på den punkten...
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 08:23Godmogrn!
Min inbyggda klocka ansåg definitivt att det var dags gå upp. Hurra, 4 timmar sömn. Komme dö i "någons" soffa ikväll. (ja, det här är helt medvetet planerat).
Just nu ä r jag mest jefligt kaffesugen! Fick bara två koppar pisskaffe igår på väge
Godmogrn!
Min inbyggda klocka ansåg definitivt att det var dags gå upp. Hurra, 4 timmar sömn. Komme dö i "någons" soffa ikväll. (ja, det här är helt medvetet planerat).
Just nu ä r jag mest jefligt kaffesugen! Fick bara två koppar pisskaffe igår på väge