Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:04Björn: jag säger det igen, vi kan byta! Jag är strandsatt på en jefvla ö, lite sol tycker jag faktiskt inte är att överdriva! 😉
Björn: jag säger det igen, vi kan byta! Jag är strandsatt på en jefvla ö, lite sol tycker jag faktiskt inte är att överdriva! 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:06Anna: Men ön är ju ganska stor iallafall 🙂 Ja klart du är värd lite sol. Jag är glad för att du har din sol. Jag har en underbar morgon ändå.
Anna: Men ön är ju ganska stor iallafall 🙂 Ja klart du är värd lite sol. Jag är glad för att du har din sol. Jag har en underbar morgon ändå.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:15Björn: haha, jo den är stor. Men en liten mysig ö i Sverige hade jag nog faktiskt föredragit. (H)
Björn: haha, jo den är stor. Men en liten mysig ö i Sverige hade jag nog faktiskt föredragit. (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:17Och tillgång till en båt kanske ;).
Och tillgång till en båt kanske ;).
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:21Fredrik: Mm, fast om hon blev strandsatt med "någon" kanske hon inte skulle tycka det vore så farligt ändå? *himlar med ögonen och visslar oskyldigt vidare till någon annan tråd*
Fredrik: Mm, fast om hon blev strandsatt med "någon" kanske hon inte skulle tycka det vore så farligt ändå? *himlar med ögonen och visslar oskyldigt vidare till någon annan tråd*
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:22Morrn morrn!
Morrn morrn!
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:35Fredrik: ja en båt hade varit trevligt. Hade jag haft en sådan hade jag nog tyvärr blivit nerslagen och rånad på den, jag är inte ensam om att vilja ta mig över (eller under BILD:http://www.hallo-spass.de/smilies/smilie_help.gif) kanalen.
En öde ö i trev
Fredrik: ja en båt hade varit trevligt. Hade jag haft en sådan hade jag nog tyvärr blivit nerslagen och rånad på den, jag är inte ensam om att vilja ta mig över (eller under BILD:http://www.hallo-spass.de/smilies/smilie_help.gif) kanalen.
En öde ö i trev
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:44Björn darling, tar du med dig MITT skrot till tippen när du ändå åker? *önsketänker*
Björn darling, tar du med dig MITT skrot till tippen när du ändå åker? *önsketänker*
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:45Jessie: Jag hade gärna gjort det om jag hade trott att jag skulle hinna allt mitt idag 🙂 God morgon föresten
Jessie: Jag hade gärna gjort det om jag hade trott att jag skulle hinna allt mitt idag 🙂 God morgon föresten
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:47God morgon Björn (och alla andra!). Ja, okej då. Men om du har mer kvar så kan vi ju ta det och mitt en annan dag då. 🙂
Nu ska jag ta med mig cykeln och åka in till STAAAAN och lämna in den, sen tillbaka hit för ett ärende i Tälje och lunch. Sen... (p
God morgon Björn (och alla andra!). Ja, okej då. Men om du har mer kvar så kan vi ju ta det och mitt en annan dag då. 🙂
Nu ska jag ta med mig cykeln och åka in till STAAAAN och lämna in den, sen tillbaka hit för ett ärende i Tälje och lunch. Sen... (p