Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:00Morrn, morrn. Vaknade med "jag vill ha din ryggrad här" på hjärnan.
Morrn, morrn. Vaknade med "jag vill ha din ryggrad här" på hjärnan.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:05Godmorgon! Nu är det strax dags för en löprunda
Godmorgon! Nu är det strax dags för en löprunda
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:19God morgon FB 🙂 Idag blir det att köra grejor till tippen! Det är ett barndomsnöje som jag fortfarande tycker är skoj. haha
God morgon FB 🙂 Idag blir det att köra grejor till tippen! Det är ett barndomsnöje som jag fortfarande tycker är skoj. haha
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:41Ehm god morgon? *asg* Somnade uppenbarligen med datorn i knät. och det vettej f-n hur den hamnade på golvet.... avstängd. Windows startade utan kommentarer om felaktig avstängning...
Jag är hopplös när jag är trött!! nu är jag iaf vaken och ska planera
Ehm god morgon? *asg* Somnade uppenbarligen med datorn i knät. och det vettej f-n hur den hamnade på golvet.... avstängd. Windows startade utan kommentarer om felaktig avstängning...
Jag är hopplös när jag är trött!! nu är jag iaf vaken och ska planera
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:47God morgon!
Idag är det klättring som gäller... Det ska bli kul! Sen _kanske_ jag tittar förbi singelträffen ikväll också. Får se!
Anna: Haha, du är för roligt! Du stängde väl av den i ett sovkoma eller i sömnen?
God morgon!
Idag är det klättring som gäller... Det ska bli kul! Sen _kanske_ jag tittar förbi singelträffen ikväll också. Får se!
Anna: Haha, du är för roligt! Du stängde väl av den i ett sovkoma eller i sömnen?
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:54Rise and shine! (t+). Dags att starta upp den här dagen också.
Rise and shine! (t+). Dags att starta upp den här dagen också.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:57Fredrik: Jajjemän, här är redan sångstund, frukost och en stund framför barnkanalen avklarade. Nu är det bara ta tag i det som jag skulle gjort igår kväll när jag hängde här istället.
Fredrik: Jajjemän, här är redan sångstund, frukost och en stund framför barnkanalen avklarade. Nu är det bara ta tag i det som jag skulle gjort igår kväll när jag hängde här istället.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 07:57Sofie: jag måste ju ha gjort det... Det finns nog inte många situationer jag inte lyckats somna i.
Edit: strålande solsken!
Sofie: jag måste ju ha gjort det... Det finns nog inte många situationer jag inte lyckats somna i.
Edit: strålande solsken!
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:01Anna: Fruktansvärt orättvist! Här är det molnigt 🙁
Anna: Fruktansvärt orättvist! Här är det molnigt 🙁
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 08:04God morgon alla goa singlar.
Ser ut att bli en jäkla bra dag och jag hoppas er detsamma.
God morgon alla goa singlar.
Ser ut att bli en jäkla bra dag och jag hoppas er detsamma.