Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 17:23* spade spade ... vart la jag spaden.... ? Gräva - försvinna*
Någon som kan trolla ???
* spade spade ... vart la jag spaden.... ? Gräva - försvinna*
Någon som kan trolla ???
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 21:50Senast någon gissade på min ålder hade han fel med mer än tio år. Kul! Tror jag...
(Tack Björn! (L) )
Senast någon gissade på min ålder hade han fel med mer än tio år. Kul! Tror jag...
(Tack Björn! (L) )
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 21:53Jessie: Är väl inte så lätt med klor i ögonen att se en ålder 🙂
Jessie: Är väl inte så lätt med klor i ögonen att se en ålder 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:14Björn: Jag tror fortfarande att du försökte vara charmig jag... 😉
P.S. Har du läst ikapp dagens inlägg eller bara markerat som läst? Tänk efter ordentligt nu innan du svarar.... *ger charmgossen en varnande blick*
Björn: Jag tror fortfarande att du försökte vara charmig jag... 😉
P.S. Har du läst ikapp dagens inlägg eller bara markerat som läst? Tänk efter ordentligt nu innan du svarar.... *ger charmgossen en varnande blick*
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:16Jag tänkte och tänkte men kom fram till att jag bara markerat som läst, är ju varje kväll man kommer in huuur mycket inlägg som helst. Har jag missat något?
EDIT: Föresten trodde jag att man kunde göra sp nu, eftersom du sammanfattar allt åt oss, räcker
Jag tänkte och tänkte men kom fram till att jag bara markerat som läst, är ju varje kväll man kommer in huuur mycket inlägg som helst. Har jag missat något?
EDIT: Föresten trodde jag att man kunde göra sp nu, eftersom du sammanfattar allt åt oss, räcker
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:18Björn: Klart man KAN göra så, men VÅRA konversationer blir ju liite tråkigare då om jag ska svara själv på mina frågor och/eller inlägg till dig i sammanfattningstråden?? Kanske?
Du har missat värsta, bästa erbjudandet juh!
Björn: Klart man KAN göra så, men VÅRA konversationer blir ju liite tråkigare då om jag ska svara själv på mina frågor och/eller inlägg till dig i sammanfattningstråden?? Kanske?
Du har missat värsta, bästa erbjudandet juh!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:24Jessie: Haha 🙂 Skall man leta i godmorgontråden? *Kilar iväg och letar febrilt*
Richard: ge mig en hjälpande hand
Jessie: Haha 🙂 Skall man leta i godmorgontråden? *Kilar iväg och letar febrilt*
Richard: ge mig en hjälpande hand
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:28Hmm Björn.. menar du att jag ska veta VAR jag la det där fantastiska erbjudandet nu också? *kliar mig förvirrat i huvet* Det var samma där du ynkade om att du inte fått huset sålt iaf... *försöker vara hjälpsam*
Hmm Björn.. menar du att jag ska veta VAR jag la det där fantastiska erbjudandet nu också? *kliar mig förvirrat i huvet* Det var samma där du ynkade om att du inte fått huset sålt iaf... *försöker vara hjälpsam*
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 22:31Jag är glad tråden.
NU är det bara nål i höstack, inte nål i lada uppgift.
Jag är glad tråden.
NU är det bara nål i höstack, inte nål i lada uppgift.
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2010, 06:07God morgon!
Nyäten och om en timme går pendeln från Södra. Den här gången ska jag inte missa den.
Men varför ska jag somna med Mumsig framför ögonen?! ARGH!
God morgon!
Nyäten och om en timme går pendeln från Södra. Den här gången ska jag inte missa den.
Men varför ska jag somna med Mumsig framför ögonen?! ARGH!