Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Goooooooooder Morgon Alla Underbara Singlar !!!

Idag är det äntligen MÅNDAG !!!

Fast det är nog mer söndag för min del när jag tänker efter ...

Dagens underbara rapport är följande:

Linkpg: Molnigt och 10 grader
Halmstad: Lätt molnighet och 8 gra

God morgon! Dags att masa sig upp kanske.

Elin >> Va då kanske ??? Sitter redan på jobbet och njuter av att det äntligen är måndag !!!

TJOHO !!!!

Jeanette: Jo då, helgen har bjudit på mycket nöje 😀 och lite sömn.

Tillägg till väderrapporten:

Södra Dalarna - soligt och preciiis lagom varmt för att inleda en satsning mot Tjejvättern.

God morgon! Kaffet i handen. Försöker tvinga i mig lite frukost innan spinning/core. Går sådär.

God morgon på er!
Jag är GLAD för jag har lyckats springa 6km till jobbet UTAN att stanna en enda gång! Jag är helt impad av mig själv... Hade tänkt gå vid de långa och sega uppförbackarna, men när jag väl var där så klarade jag av att jogga ändå. Fan vad

Morrn morrn, härligt med måndag, bara 5 dagar kvar till helg 😉

Uppsala, klarblå himmel, efter en kylig natt med minusgrader kryper nu temperaturen uppåt och landar för tillfället på ca 3 grader, senare under dagen runt 7-8 grader.

Vad hurtiga ni är, morgonspinning och springa till jobbet. Vilka amazontjejer det finns här! (H:)

Förra måndagen efter 20-milaren blev jag omcyklad av en tant på damcykel. Idag hade jag säkert blivit omgådd av nån med rullator.

Jag är en soffpotatis, to

Men Bruse... Nu får du skärpa dig. (L) Både du och vi vet att du är långt ifrån att vara soffpotatis, så försök nu inte fiska efter komplimanger för helgens bragder. Det räcker nu. 😉 Akta dig för hållstängerna. Tänk på maginfluensa VIRUSEN. (L)