Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 08:51Men vafan Bruse. Du får väl sluta cykla så mycket på helgerna så att du ORKAR cykla på veckorna. Eller.. hur var det nu igen? *skrattar lite*
Men vafan Bruse. Du får väl sluta cykla så mycket på helgerna så att du ORKAR cykla på veckorna. Eller.. hur var det nu igen? *skrattar lite*
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 08:53Jantelagen är stark idag!
Jantelagen är stark idag!
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 08:55Jantelagen? Nähä. Du får gärna vara bättre på att cykla än mig! Bara du inte är bättre på att kickas... 😉
Jantelagen? Nähä. Du får gärna vara bättre på att cykla än mig! Bara du inte är bättre på att kickas... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 08:57Behöver väl inte vara så vig i höften för att kunna nå ner till dig ?
Behöver väl inte vara så vig i höften för att kunna nå ner till dig ?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 08:57Bruse: Kanske inte kanske... Men du får bra jefla snabb om du ska hinna! ;P
Bruse: Kanske inte kanske... Men du får bra jefla snabb om du ska hinna! ;P
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 08:57God morgon!
Men vart är världen på väg? Bruse tar t-banan... In i biktbåset med dig.
God morgon!
Men vart är världen på väg? Bruse tar t-banan... In i biktbåset med dig.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:13God morgon på er mina sötnosar! Bra dag idag so far. Strålande sol, klarblå himmel, relativt kallt och en grümt bra känsla i magen. Och att miss Dj dessutom har den goda smaken att spela Oasis i huvudet på mig gör inte känslan sämre. 😉
Ha en underbar da
God morgon på er mina sötnosar! Bra dag idag so far. Strålande sol, klarblå himmel, relativt kallt och en grümt bra känsla i magen. Och att miss Dj dessutom har den goda smaken att spela Oasis i huvudet på mig gör inte känslan sämre. 😉
Ha en underbar da
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:42Oh, har Miss DJ vaknat ur vintersomnen igen? (H:) Och fin ny bild dagen till ara?
/fran ett tag i England. Min bok kommer inte racka till gransen ens insag jag och finns det wlan sa kan man ju unna sig det 😉
Oh, har Miss DJ vaknat ur vintersomnen igen? (H:) Och fin ny bild dagen till ara?
/fran ett tag i England. Min bok kommer inte racka till gransen ens insag jag och finns det wlan sa kan man ju unna sig det 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:33Jepp! Miss Dj är vaken igen och hon spelar B-R-A musik nu! (H:)
Jepp! Miss Dj är vaken igen och hon spelar B-R-A musik nu! (H:)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:47God morgon Jeanette! 😉
Har varit lite upptagen idag för att det har varit lite trassel på hemmaplan höll jag på att säga, men det är väl snarare bortaplan nuförtiden. Det ordnade iaf upp sig igen till slut.
Även singlandet var på något sätt enklare för
God morgon Jeanette! 😉
Har varit lite upptagen idag för att det har varit lite trassel på hemmaplan höll jag på att säga, men det är väl snarare bortaplan nuförtiden. Det ordnade iaf upp sig igen till slut.
Även singlandet var på något sätt enklare för