Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 06:56GOD morgon! 😀
Jag behövde inte kliva upp förrän 5.35 för vi hade nattpersonal på plats redan. Nu har jag tagit en lugn och skön cykeltur till jobbet! Vilken härlig dag (H:)
Hoppas ni ännu ej uppstigna också får det! (L)
EDIT: Och Elin också förstås 😉
GOD morgon! 😀
Jag behövde inte kliva upp förrän 5.35 för vi hade nattpersonal på plats redan. Nu har jag tagit en lugn och skön cykeltur till jobbet! Vilken härlig dag (H:)
Hoppas ni ännu ej uppstigna också får det! (L)
EDIT: Och Elin också förstås 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:03Jag är ännu inte uppstigen, ligger kvar bland mina gosiga täcken och myser bäst det går. 🙂
Jag är ännu inte uppstigen, ligger kvar bland mina gosiga täcken och myser bäst det går. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:04morrn morrn, precis bälgat i mig första koppen kaffe. Fortfarande sliten efter helgens bravader.
morrn morrn, precis bälgat i mig första koppen kaffe. Fortfarande sliten efter helgens bravader.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:07Goder Morgon Alla Underbara Singlar !!
Citerar Elin idag"Sovit gott och vaknat nöjd och lycklig (om än något för tidigt och för ensamt). "
Goder Morgon Alla Underbara Singlar !!
Citerar Elin idag"Sovit gott och vaknat nöjd och lycklig (om än något för tidigt och för ensamt). "
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:08Godmorgon Fredrik, ordningen återställd! 😉
Och självklart godmorgon på alla andra också, idag blir en bra dag!
Godmorgon Fredrik, ordningen återställd! 😉
Och självklart godmorgon på alla andra också, idag blir en bra dag!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:10Det är en bra dag fast jag försov mig 😀
Kan någon skicka hit en balja kaffe eller nå gott Masala Chai te till mig så jag vaknar ?
Det är en bra dag fast jag försov mig 😀
Kan någon skicka hit en balja kaffe eller nå gott Masala Chai te till mig så jag vaknar ?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:16Här Micke, den största muggen kaffe ever!!
When do I get mail? 😉
Här Micke, den största muggen kaffe ever!!
When do I get mail? 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:23*greppar koppen på väg ner i soffan, upp med fötterna på bordet. i med kaffe i kroppen. luta mig bak, somnar*
*greppar koppen på väg ner i soffan, upp med fötterna på bordet. i med kaffe i kroppen. luta mig bak, somnar*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:25MEN Micke, är du trött idag?
MEN Micke, är du trött idag?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:32God morgon! Tack Bruse, och ja, Jeanette ordningen är i någon mån återställd här kan man nog säga. Till nästa gång, på alla möjliga vis. Väldigt fri/av/frånkopplad ett tag där, men nu är jag tillbaka i fåran igen om än med lite lättare steg än vanligt tro
God morgon! Tack Bruse, och ja, Jeanette ordningen är i någon mån återställd här kan man nog säga. Till nästa gång, på alla möjliga vis. Väldigt fri/av/frånkopplad ett tag där, men nu är jag tillbaka i fåran igen om än med lite lättare steg än vanligt tro