Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:32*zzzzz sover hör inget......*
*zzzzz sover hör inget......*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:33Fredrik >> Glädjer ozz att höra ....
*somnar om igen*
Fredrik >> Glädjer ozz att höra ....
*somnar om igen*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:37Är du inte på jobbet Micke?!
Yvonne, Micke hade en väldigt aktiv dag igår, det tar på krafterna i hans ålder med den urladdningen! 😉
Fredrik jag syftade mer på att du var tillbaka i forumet men gläder mej att ni lyckades lösa krisen!
Lätt på foten Fre
Är du inte på jobbet Micke?!
Yvonne, Micke hade en väldigt aktiv dag igår, det tar på krafterna i hans ålder med den urladdningen! 😉
Fredrik jag syftade mer på att du var tillbaka i forumet men gläder mej att ni lyckades lösa krisen!
Lätt på foten Fre
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:43Jeanette- Ja jag såg att han Äntligen tagit sig i kragen och börjat träna!
Dessa ungdomar, blir trötta av sååå lite 😀
Jeanette- Ja jag såg att han Äntligen tagit sig i kragen och börjat träna!
Dessa ungdomar, blir trötta av sååå lite 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:48Jeanette >> Jo jag är på jobbet*tror jag* påminner om mitt bord iallafall
Det var en aning jobbigare än vad jag trodde att hålla på så där ...
*Note2Me: kom ihåg att INTE hålla på med olika sporter samma dag*
Jeanette >> Jo jag är på jobbet*tror jag* påminner om mitt bord iallafall
Det var en aning jobbigare än vad jag trodde att hålla på så där ...
*Note2Me: kom ihåg att INTE hålla på med olika sporter samma dag*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:49Hallå där !!!
Är det "hoppa-tracka-på-Micke" dagen idag ??
*tittar med ett öga på vad det är för dag....Nop, vanlig tisdag. Slumrar in igen*
Hallå där !!!
Är det "hoppa-tracka-på-Micke" dagen idag ??
*tittar med ett öga på vad det är för dag....Nop, vanlig tisdag. Slumrar in igen*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:17mörrn mörrn
mörrn mörrn
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:19Morron Richard..
*snälla kan nån få tyst på telefonen ... hinner ju inte sova ju*
Morron Richard..
*snälla kan nån få tyst på telefonen ... hinner ju inte sova ju*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:23Morrn morrn allesammans, här sitter jag och är superhungrig då jag missade frulle idag. Ska strax börja sippa på lite te här framför dumburken 🙂
Sitter och knapprar ihop ett spännande VBScript i Notepad. Någon som går igång på VB? Haha 🙂
Morrn morrn allesammans, här sitter jag och är superhungrig då jag missade frulle idag. Ska strax börja sippa på lite te här framför dumburken 🙂
Sitter och knapprar ihop ett spännande VBScript i Notepad. Någon som går igång på VB? Haha 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:24Anders >> Går igång på VB snarare springer 🙂 VB är styggelse ( som dessvärre kan vara bra i excel)
Anders >> Går igång på VB snarare springer 🙂 VB är styggelse ( som dessvärre kan vara bra i excel)