Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Vädret för Mjölby: 2 grader o uppenbart snöfall iaf just nu... 🙁

God morgon eller nåt.
Skulle suttit på ett plan nu men sitter i stället i telefonkö. Det är många som ringer SAS just nu...

Jessie >> Tack för den !;)

Jeanette >> Excellence Intense Blueberry (H)

Em >Roasted Almond

Jo >> Morron på dig ..

* nej all denna choklad ..... Dax att försöka tänka på annat.....Göran Person i rosa cykelbyxor ...... och högklackat...... *

Micke: Lägg till en clownnäsa med:D

Emelie N: Incontro eller?

Jessie: Hur fan kan du sova ne hel natt på soffan?

Jeanette: Lidköping består väl bara av åkrar va? 😉

Lucas >> Det hjälpte inte så mycke mot frustrationen men jag fick ett gott skratt istället !!!!!

Ok, tänk dig då Anitra i grisdress piskandes göran i sagda utstyrsel 😀

Tack Micke! (H:)

Lucas "Lidköping består bara av åkrar" tsss, du behöver ta dej hit för ett studiebesök!! Visserligen måste du passera hela Varaslätten från Götlabôrg men Lisch ligger vackert vid Väners strand, jag har bara några minuters promenad till s

Emelie N: Det beror på när jag kan dra ifrån jobbet, man måste ju gå tidigt för att slippa stå i kö i timmar där ju.

Jeanette: Det låter ju trevligt att ha så nära vattnet iaf, Jag får väl backa på mitt påstående 😀

Micke: Mörk choklad med chili, ptja... Jag har blivit kallad värre saker! :D(t+)

Johanna: Fasen vad trist! Hoppas att det blir någon form av bra lösning på det så snabbt som möjligt. 🙁

Johanna: jag tankte pa dig igar... sjutton vad trist! *kramar om aven om det inte hjalper ett dugg*