Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:35Lucas >> Vem FAN gör inte det ...? Där av frustrationen ...
Lucas >> Vem FAN gör inte det ...? Där av frustrationen ...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:35😀 sant
😀 sant
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:37Så darlins nu måste jag bada och kasta mig ut i denna underbara dag!
Önskar er alla en toppen dag.
Och Johan, skyll inte på mig att du har försovit dig, jag har verkligen försökt att väcka DIG!!
Så darlins nu måste jag bada och kasta mig ut i denna underbara dag!
Önskar er alla en toppen dag.
Och Johan, skyll inte på mig att du har försovit dig, jag har verkligen försökt att väcka DIG!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:38Morrn morrn alla singlar, och ni semi-singlar också ( you lucky bastards 😉 ). Idag var det trötthet deluxe med reptilhjärna och tappade koppar, som tur var hade jag inte hunnit hälla i tevattnet än.
Det verkar bli en mulen dag här i östra aros.
Morrn morrn alla singlar, och ni semi-singlar också ( you lucky bastards 😉 ). Idag var det trötthet deluxe med reptilhjärna och tappade koppar, som tur var hade jag inte hunnit hälla i tevattnet än.
Det verkar bli en mulen dag här i östra aros.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:40Börja inte dagen med att vara frustrerade grabbar, tänk positiva tankar! 🙂
Micke du har inte med metropolen Lidköping på din väderrapport.......tror jag håller mej till Aadu´s rapporter de brukar vara trevligare! 😉
Börja inte dagen med att vara frustrerade grabbar, tänk positiva tankar! 🙂
Micke du har inte med metropolen Lidköping på din väderrapport.......tror jag håller mej till Aadu´s rapporter de brukar vara trevligare! 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:52Kalle >> Morron !!
Jeanette >> Lätt för dig att säga ....
Dagens rapport är
Gbg: Molnigt, 7 grader med risk för regn till kvällen
Halmstad: regn under förmiddag, 7 grader och molnigt framåt eftermiddag
Linköping: regn, 5 grader
Sthlm: regn 4 grader
Kalle >> Morron !!
Jeanette >> Lätt för dig att säga ....
Dagens rapport är
Gbg: Molnigt, 7 grader med risk för regn till kvällen
Halmstad: regn under förmiddag, 7 grader och molnigt framåt eftermiddag
Linköping: regn, 5 grader
Sthlm: regn 4 grader
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:55Och _vad_ är lättare för mej om jag får fråga Micke?! (#)
Har ni grabbar ensamrätt på förvirring och frustration????Edit: Allt handlar om inställning, tänker man mycket på en sak så är det ju klart att det blir jobbigt!
Och _vad_ är lättare för mej om jag får fråga Micke?! (#)
Har ni grabbar ensamrätt på förvirring och frustration????
Edit: Allt handlar om inställning, tänker man mycket på en sak så är det ju klart att det blir jobbigt!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:59God morgon! Det är grått över sundet idag, men havet är lika vackert när vädret inte är det så det gör inget. 😉
Ha en underbar dag mina vänner! (L)
God morgon! Det är grått över sundet idag, men havet är lika vackert när vädret inte är det så det gör inget. 😉
Ha en underbar dag mina vänner! (L)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 08:01Jeanette >> Nej absolut inte men den nivå jag är på idag kan jag erkänna att jag inte har kännt förr.
Jeanette >> Nej absolut inte men den nivå jag är på idag kan jag erkänna att jag inte har kännt förr.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 08:02Just ja! Miss Dj önskar er alla en bra dag hon med. 😉
http://tinyurl.com/y6u8n3o
Just ja! Miss Dj önskar er alla en bra dag hon med. 😉