Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:16Lucas- Äh jag gjorde en ny fräsch kopp till dig, only the best for you 😉
Lucas- Äh jag gjorde en ny fräsch kopp till dig, only the best for you 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:17oh det var ju snällt(H:)
oh det var ju snällt(H:)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:20hmmm Mobbning på hög nivå ... alla andra får kaffe...
*surar tillbaka till soffan *
hmmm Mobbning på hög nivå ... alla andra får kaffe...
*surar tillbaka till soffan *
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:20du rabblar ju bara om choklad ju 🙂
du rabblar ju bara om choklad ju 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:23Gomorron Godingar! Ingen sol idag men lika glad för det! 🙂
Gomorron Godingar! Ingen sol idag men lika glad för det! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:25Micke det verkar som att kaffe inte räcker för dig denna morgon.
Så jag puttar över en hink med iskallt vatten 😉
Sen en kopp lugnande te (H)
Bra så?
Micke det verkar som att kaffe inte räcker för dig denna morgon.
Så jag puttar över en hink med iskallt vatten 😉
Sen en kopp lugnande te (H)
Bra så?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:25Mmm, det var ännu skönare att vakna nu för andra gången.
Mmm, det var ännu skönare att vakna nu för andra gången.
Quote from Fredric Lagerström on 21 April 2010, 07:28Tackar Jeanette!
Här vid kusten är det sol men hörde på radion om att regn ska komma in. Sen såg jag ju Mickes rapport här ovan med. Just nu är det fint o stilla.
Java har jag och en cykeltur ska jag ta, absolut!
Tackar Jeanette!
Här vid kusten är det sol men hörde på radion om att regn ska komma in. Sen såg jag ju Mickes rapport här ovan med. Just nu är det fint o stilla.
Java har jag och en cykeltur ska jag ta, absolut!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:30Lucas >> Du vet väl att choklad är ett bra substitut för .....
Jeanette >> Morron på dig !! Dagens rapport är en bit upp
Yvonne >> Kaffe måste jag ta oavsett om det hjälper eller ej, Tror inte ens en bild på Göran person i cykelbyxor skulle hjälpa ida
Lucas >> Du vet väl att choklad är ett bra substitut för .....
Jeanette >> Morron på dig !! Dagens rapport är en bit upp
Yvonne >> Kaffe måste jag ta oavsett om det hjälper eller ej, Tror inte ens en bild på Göran person i cykelbyxor skulle hjälpa ida
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:32Micke: Jo det kanske är sant, men jag föredrar det riktiga 😀
Micke: Jo det kanske är sant, men jag föredrar det riktiga 😀