Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:22Haha. Och inte behövde jag göra en insats heller. 😀
Haha. Och inte behövde jag göra en insats heller. 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:29radarparet ......
Fredrik är en liten smygare,..... Poppar upp när man minst anar det 😉
radarparet ......
Fredrik är en liten smygare,..... Poppar upp när man minst anar det 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:31Måste ju ha en partner in crime om man ska leverera snusk. Som Batman och Robin liksom.
Måste ju ha en partner in crime om man ska leverera snusk. Som Batman och Robin liksom.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:39aha .... *hmm vem av dem är batman eller Robin..
Batman en man som håller et/ett bat .... Ahhh Fredrik
Robin - Ro bin .... hahahahaha ELIN !!!! först är det ro sen frustration som ett arg bi *
😀
aha .... *hmm vem av dem är batman eller Robin..
Batman en man som håller et/ett bat .... Ahhh Fredrik
Robin - Ro bin .... hahahahaha ELIN !!!! först är det ro sen frustration som ett arg bi *
😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:39Ja Håkan bara dagens, du vet det är som med kondition, färskvara! 😉
Micke, dej är ju ingen ide att lägga nåt krut på längre.......
Ah där har vi Elin då kanske det blir lite hyfs på trådarna igen! 😉 Och ny vapendragare har du med också! (H:)
Ja Håkan bara dagens, du vet det är som med kondition, färskvara! 😉
Micke, dej är ju ingen ide att lägga nåt krut på längre.......
Ah där har vi Elin då kanske det blir lite hyfs på trådarna igen! 😉 Och ny vapendragare har du med också! (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:19Tärningsläger...får vibbar om konstiga brädspel...blir man så snuskig av det?
Tärningsläger...får vibbar om konstiga brädspel...blir man så snuskig av det?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:25Elin >> ÄR det något du INTE kan läsa snusk ur ?(H)
Elin >> ÄR det något du INTE kan läsa snusk ur ?(H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:26Tveksamt.
Tveksamt.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:27Misstänkte nästan det ....
Glöm bara inte bort att skriva det i din CV ... under egenskaper 😉
Misstänkte nästan det ....
Glöm bara inte bort att skriva det i din CV ... under egenskaper 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:27Är det därför jag inte fått något jobb än kanske? För jag glömt skriva med det?
Är det därför jag inte fått något jobb än kanske? För jag glömt skriva med det?